Już niebawem dowiemy się jak będzie wyglądała nowa strategia marki miasta. 14 kwietnia o godz. 20:50 przedstawiciele Biura Promocji i Informacji oraz prezydent Piotr Krzystek przedstawią finalny efekt blisko półrocznych prac.
Ale to dopiero początek wdrażania strategii. Na początek głównym celem będzie integracja szczecinian oraz pozyskanie inwestorów, co ma zapewnić intensywny rozwój miasta. Wiadomo, że system Identyfikacji Wizualnej oraz wizji miasta zostanie oparty na trzech kamieniach węgielnych: „wodne miasto”, „zielone miasto” oraz „transgraniczna metropolia”.

W maju ruszy kampania promocyjna adresowana do przyszłych studentów
-Miasto zamierza zwrócić się m.in. do ludzi młodych i zachęcić ich do myślenia o Szczecinie jako o mieście, z którego niekoniecznie trzeba wyjeżdżać, ale w którym warto zostać albo do niego wrócić- wyjaśnia Celina Skrobisz, rzecznik prasowy prezydenta Szczecina.

Inaczej niż dotąd zostaną wypromowane letnie koncerty, imprezy oraz festiwale. Wszystkie będą reklamowane za pomocą jednego hasła: „przypływ lata”. Szczecinian czeka przypływ atrakcji i gwiazd: już 13 czerwca Dni Morza, w dniach 28-29 czerwca odbędzie się Baltic Summer Festiwal, w pierwszym tygodniu lipca wystąpi Suzanne Vega (znana m.in. z przeboju Luka) w ramach Szczecin Music Fest z kolei podczas festiwalu Gramy wystąpi grupa Reamonn. W szczecińskim rosarium- Różance, przez całe lato odbędzie się cykl koncertów „Muzyczne Inspiracje Różanki”.

W ramach promocji Szczecina, miasto ruszy z II edycją konkursu Create Szczecin- pokażmy Szczecin światu. Tym razem poza tworzeniem szczecińskich obiektów, będziemy mogli dodawać zdjęcia oraz filmy.