Działania promocyjne dotyczące regat The Tall Ships Races wkraczają w ostatnią fazę. Do zlotu pozostały niespełna dwa miesiące. O wielkim finale TSR 2013 dowie się cała Polska.

Z początkiem lipca startuje miesięczna kampania outdoorowa w najpopularniejszych nadmorskich kurortach. 45 tablic z zaproszeniem do Szczecina stanie w Rewalu, Pogorzelicy, Pobierowie, Niechorzu, Kołobrzegu, Mielnie.

W drugiej połowie lipca rozpocznie się kampania w największych polskich miastach oraz położonych blisko Szczecina. 125 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej 18 m2, zostanie umieszczonych w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu Krakowie, Katowicach, Szczecinie, Gorzowie, Bydgoszczy, Zielonej Górze, Koszalinie. W Szczecinie (w dniach 16 -31 lipca) pojawi się 50 reklam na nośnikach typu citylight.

Od 29 do 4 lipca emitowane będą również 30-sekundowe spoty na antenie Radia Złote Przeboje w następujących programach radiowych: Złote Przeboje „Na Fali” Szczecin, Złote Przeboje Wolin, Złote Przeboje „Karolina” Katowice, Złote Przeboje „Trefl” Gdańsk, Złote Przeboje „Wanda” Kraków, Złote Przeboje „Elita” Bydgoszcz, Złote Przeboje Zielona Góra. Łącznie - 490 emisji. Od 2 do 30 czerwca, a także tuż przed samymi regatami spoty można usłyszeć także w Programie Trzecim Polskiego Radia, Radiu Zet i Audytorium 17.

Zlot Wielkich Żaglowców obecny będzie również w telewizji. TVP Szczecin i TVP 1 realizują od kwietnia program „The Tall Ships Races”. Cykl składa się z sześciu piętnastominutowych odcinków emitowanych w TVP 1 w drugą sobotę każdego miesiąca i w TVP Szczecin, w drugą niedzielę każdego miesiąca. Oprócz tego TVP Szczecin będzie prowadzić kronikę zlotu wprost z serca imprezy. 2-3 minutowe relacje pojawiać się będą od 2 do 6 sierpnia w paśmie 16:00 – 17:00. Wyświetlane będą również spoty reklamowe.

Na plażach w Świnoujściu i Międzyzdrojach od połowy czerwca pojawia się specjalnie zaprojektowane przebieralnie z informacją o TSR 2013 . Będzie z nich można z nich korzystać aż do samego zlotu. W wielu miejscach Szczecina na budynku Urzędu Miasta, XIII Muzach i na siedzibie Szczecińskiej Agencji Artystycznej umieszczono także siatki wielkopowierzchniowe reklamujące regaty. Siatki rozwieszone zostaną również na plażach w Świnoujściu i Międzyzdrojach.

Informacje dotyczące szczecińskiego finału TSR można znaleźć także na stronie: www.tallships.szczecin.eu . Jest tu m.in.. program imprezy, lista jednostek, które w sierpniu odwiedzą Szczecin film promocyjny regat, zegar odliczający czas do rozpoczęcia Wielkiego Zlotu Żaglowców i najświeższe wieści z przygotowań. Witryna prowadzona jest w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. Finał regat The Tall Ships Races odbędzie się 3 – 6 sierpnia