Wraz z początkiem nowego roku z użytkowania został wyłączony Punkt Kasowy Strefy Płatnego Parkowania w Dąbiu. „Powód to niska frekwencja. Z punktu korzystało kilka osób dziennie” – mówi Wojciech Jachim, rzecznik prasowy miejskiej spółki Nieruchomości i Opłaty Lokalne.

Jednocześnie spółka NiOL przypomina, że abonamenty SPP można kupić w internetowym sklepie SPP.

– Wystarczy się zarejestrować, wypełnić wniosek i załączyć kopie wymaganych dokumentów. Czas oczekiwania wynosi maksymalnie 7 dni. Weryfikacja uprawnień jest raz na 12 miesięcy. Istnieje możliwość automatycznego powiadomienia o upływie terminu abonamentu – dodaje Wojciech Jachim.

W e-sklepie SPP można kupić abonament 30-dniowy oraz uiścić opłaty zryczałtowane. Z kolei Biuro Obsługi Klienta SPP przy al. Wojska Polskiego 105 w Szczecinie czynne jest od poniedziałku do czwartku w godz. 07-15, a w piątki w godz. 07-17. Reklamacje można składać przez formularz reklamacyjny dostępny na stronie https://spp.szczecin.pl/formularz-reklamacyjny.