Stanowiska do telefonicznej obsługi interesantów w szczecińskim magistracie zostaną uruchomione w najbliższy wtorek, 5 września. Mają ułatwić kontakt mieszkańców z urzędem.
Dzięki uruchomieniu telefonicznego Centrum Informacji Mieszkańców szczecinianie nie będą musieli kluczyć i samodzielnie szukać numeru telefonu do kompetentnego urzędnika. Idea jest taka, aby wybierając jeden numer: 91 42 45 000 uzyskać niezbędne informacje (jeśli sprawa będzie zbyt skomplikowana, interesant nie będzie musiał dzwonić pod inny numer, lecz zostanie połączony z odpowiednim specjalistą, który udzieli mu pomocy).
Co załatwimy przez telefon?
Dzwoniąc pod nr 91 42 45 000 zainteresowane osoby uzyskają pomoc w wypełnieniu dokumentów oraz kompleksową informację o:
- usługach świadczonych przez Urząd,
- sposobie załatwiania spraw i czasie ich realizacji,
- wymaganych dokumentach,
- wysokości ewentualnych opłat, sposobie i miejscu ich uiszczenia,
- statusie realizowanej sprawy.
Komentarze
0