Wejdą pod naszą nieobecność do naszego mieszkania, gdy coś się stanie, wystarczy wypełnić kartę alarmową. Dokument ma pomóc w szybkim reagowaniu w przypadkach awarii w mieszkaniach komunalnych pod nieobecność lokatorów.

 

Wypełniając kartę podać należy dane takie jak: imię i nazwisko najemcy oraz adres lokalu, miejsce pracy mieszkańców, kontakt do rodziny/ znajomych oraz dane osoby, która posiada zapasowe klucze do mieszkania w przypadku dłuższej nieobecności, np. urlopu. Najemca, zgodnie z własnym uznaniem, może wpisać w kartę jedynie wybrane osoby – takie, które według niego powinny zostać osobami kontaktowymi w przypadkach ewentualnych awarii. Każda z osób wpisanych w karcie musi podpisać się pod klauzulą z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dokument jest poufny.

Dzięki tym informacjom pracownicy ZBiLK w momencie wystąpienia awarii będą mogli znacznie szybciej skontaktować się z odpowiednimi osobami – wskazanymi w karcie.

Każdy najemca może pobrać druk ze strony internetowej www.zbilk.szczecin.pl lub otrzymać go w siedzibach administracji rejonowych albo w Biurze Obsługi Interesanta ZBiLK przy ul. Mariackiej 25.