Spoty reklamowe prezentujące nasz region jako idealne miejsce dla osób poszukujących spokoju i odpoczynku, pojawią się jesienią w najważniejszych polskich kanałach telewizyjnych.

To kolejna odsłona medialnej kampanii reklamowej, mającej na celu wypromowanie województwa zachodniopomorskiego jako regionu atrakcyjnego turystycznie. W czerwcu i lipcu tego roku na ekranach pojawiła się jej pierwsza część, skierowana do ludzi uprawiających turystykę aktywną.

 

W odsłonie jesiennej zostanie pokazane inne oblicze województwa zachodniopomorskiego, zachęcające do przyjazdu ludzi chcących odpocząć w spokoju i ciszy, zrelaksować się dzięki bogatej ofercie ośrodków spa i wellness, ale także lubiących skorzystać z oferty kulturalnej i gastronomicznej. W spotach, które będą emitowane w trzech wersjach 60-, 30- i 15-sekundowej będzie można zobaczyć m.in. obrazy z zachodniopomorskich ośrodków SPA & Wellness, urokliwe miejsca regionu oraz sposoby na miłe spędzenie wieczoru. Spoty kończą się hasłem „Pomorze Zachodnie, wszystko czego potrzebujesz”.

 

Kampania będzie trwała od 4 listopada do 1 grudnia. Spoty będą emitowane w TVP, Polsat MIX, TVN Mix i AT Media. Koszt czterotygodniowej emisji to 1 048 166,08 zł, finansowane ze środków unijnych w ramach RPO WZ 2007 – 2013.

Zobacz także:

Co obiecuje nowa marka „Pomorze Zachodnie”?