Już teraz organizatorzy spodziewają się rekordowej frekwencji na Czwartku Social Media połączonym z Tweetupem. Dlaczego darmowe spotkania cieszą się taką popularnością?

Podczas tego wydarzenia eksperci prezentują potencjał social media. Siły oddziaływania mediów społecznościowych nie można lekceważyć. 26 marca w Barze Czystym uczestnicy spotkania dowiedzą się, jaki potencjał sprzedażowy drzemie w Twitterze. Przedstawione zostaną działania marketingowe, które można prowadzić na Instagramie, posiadając mały budżet.

Główną osią spotkań są wystąpienia, jednak swobodna atmosfera spotkań tworząca tygielek doświadczeń z pola marketingu, social media, nowych PR i komunikacji jest również ważna.

- Tego typu wydarzenia to nie tylko doskonała okazja do poznania nowych osób, nabycia wiedzy z dziedziny mediów społecznościowych, ale także do nawiązania cennych kontaktów biznesowych. Niejedna osoba znalazła już pracę dzięki tym wydarzeniom. W czwartek mamy dodatkową niespodziankę dotyczącą właśnie rekrutacji. – mówi Kacper Skoczylas, pomysłodawca i organizator.

Nic więc dziwnego, że idea podobnych spotkań jest popularna w całej Polsce i na świecie. Połączenie z Tweetup Szczecin pozwoli pokazać zainteresowanym, jak wiele można wyrazić w 140-stu znakach. O potencjale sprzedażowym Twittera opowie Mateusz Puszczyński, który przez 4 lata był odpowiedzialny za całościową obecność Allegro w mediach społecznościowych.

- Potencjał Twittera jest dostrzegany przez coraz więcej osób i firm z regionu - to bardzo cieszy. Edukacja odnośnie tego kanału komunikacji jest potrzebna, inicjatywy Szczecin Tweetup pełnią taką rolę - mówi Paweł Krzych, pomysłodawca i współorganizator Szczecin Tweetup.

Następnie Norbert Piotrowski - Strategic Planner w GoldenSubmarine - wyjaśni, co trudnego jest w social media i dlaczego. Ostatnią prelekcję poprowadzi Joanna Frota Kurkowska, która umiejętnie łączy zawód fotografa i działania na serwisach społecznościowych. Opowie o tym, jak można prowadzić działania promocyjne na Instagramie przy niewielkim budżecie.

Udział w wydarzeniu może wziąć każdy zainteresowany marketingiem, komunikacją i mediami społecznościowymi. Spotkanie jest bezpłatne i odbywa się w najbliższy czwartek (26.03.2015) o godzinie 17:30 w Barze Czystym na Deptaku Bogusława.

 

 

AGENDA SPOTKANIA:

17:30 - Kacper Skoczylas - rozpoczęcie - idea Czwartków Social Media / Paweł Krzych - idea Tweetupów,

17:45 - Mateusz Puszczyński - "Czy Twitter sprzedaje?", - mała niespodzianka dla osób szukających pracy w branży kreatywnej / IT

18:10 - Norbert Piotrowski – “"Zwierzenia stratega - dlaczego social media są trudne?",

18:45 – Joanna Frota Kurkowska - "Marketing na Instagramie przy małym budżecie. Da się!",

19:15 - afterparty/burgery/networking.

Więcej o prelegentach i samym spotkaniu można przeczytać na stronie wydarzenia na Facebooku