Pierwsze centrum wyprzedażowe w regionie zachodniopomorskim, zrealizowane przez Echo Investment, zwycięzcą konkursu Eurobuild Awards w kategorii New Shopping Centre of the Year - Poland.
Otwarcie Outlet Park Szczecin, które miało miejsce 7 listopada, spotkało się z ogromnym zainteresowaniem mieszkańców aglomeracji szczecińskiej. W ciągu trzech pierwszych dni obiekt odwiedziło 80 000 klientów.
Ceremonia wręczenia nagród Eurobuild Awards odbyła się w warszawskim hotelu Hilton. Eurobuild Awards przyznawane są za wybitne osiągnięcia w branży nieruchomości i budownictwa. W tegorocznej gali wzięło udział blisko 800 przedstawicieli polskiego rynku nieruchomości.
Outlet Park Szczecin oferuje markowe produkty 30-70 procent taniej od cen w regularnych sklepach. Dodatkowym atutem inwestycji jest 7-salowe kino Helios i regularna część obiektu, w której mieści się Smyk Mega Store i supermarket Piotr i Paweł.
W strefie outletowej obiektu dostępne są produkty takich marek, jak m.in. Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Via Roma, Cross Jeans, Atlantic, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Hot Oil, Wójcik, Lancerto, Gabor, Puere, Milano Shoes, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Mohito. Komercjalizacja prowadzona była we współpracy z CBRE.
Powierzchnia wynajmowalna Outlet Park Szczecin to 24 000 mkw., powierzchnia całkowita to 30 200 mkw. Klienci mają do dyspozycji 1 400 miejsc parkingowych.
Komentarze
0