Stettiner ID&Story to nowa szczecińska agencja kreatywna, której centrum zainteresowań będzie prawdopodobnie Internet. W styczniu br. została założona przez Daniela Czapiewskiego, który do tej pory był Dyrektorem Strategicznym w byss.pl.
Współwłaścicielami Stettinera są Emilian Storta, który pełnił funkcję Art Directora w agencjach JUST i byss.pl oraz Paweł Nowak - dotychczasowy Dyrektor Kreatywny i Senior Copywrtiter w agencji marketingu relacji Oskar Wegner.
Cała trójka ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Realizowali projekty (razem lub osobno) dla takich marek jak: Toyota, Volkswagen, Carlsberg, Okocim, Camel, BASF, Danone, Hortex, Aviko, Santander, PZU, Makro, 3M, Amica, Gaspol, TomTom, Adobe, Norwegian, OTTO, Simfy, Original Source, Polpharma, Teva, Unity Line, MTV, JVC, TNT i innych.
Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że mieszkamy w Szczecinie - stąd nazwa agencji. Wybierając ją, chcieliśmy aby nasi potencjalni Klienci nie mieli najmniejszego problemu z jej zapamiętaniem: Stettiner równa się Szczecin. Nawiązujemy też do przedwojennej historii naszego miasta, które było niemieckie a wcześniej należało do związku hanzeatyckiego. Liczymy, że ułatwi nam to funkcjonowanie na rynkach zagranicznych. Mamy także nadzieję, że działania Stettinera wpłyną w pozytywny sposób na wizerunek naszego miasta. - mówi w rozmowie z wSzczecinie.pl Daniel Czapiewski - założyciel i Managing Director agencji Stettiner.
Agencja nie zamyka się na żadne medium, ale pierwsze projekty realizowane są w Internecie – aplikacje na platformę Facebook dla klienta, którego nazwy w tej chwili agencja nie ujawnia. - Obecnie pracujemy również dla amerykańskiego studia filmowego, a także nad aplikacją na tablety dla firmy odzieżowej zza oceanu. Oczywiście, jesteśmy równie otwarci na projekty realizowane na krajowym rynku. - mówi Czapiewski.
Komentarze
2