Jak badać i rozumieć kluczowe etapy współpracy, jak wykrywać i naprawiać słabe punkty w obsłudze klienta, gdzie pojawiają się najważniejsze momenty w kontakcie z firmą – tego będzie można dowiedzieć podczas marcowego szkolenia „Poznaj ścieżkę klienta: od pierwszego kontaktu do lojalności”.

Już 5 marca Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii organizuje szkolenie „Poznaj ścieżkę klienta: od pierwszego kontaktu do lojalności”. To wydarzenie kierowane do firm działających na rynku nie dłużej niż 2 lata oraz osób planujących założyć własną działalność gospodarczą. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję zrozumieć doświadczenia swoich klientów, dowiedzieć się, jak zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów oraz poznać sposoby na usprawnienie procesu obsługi klienta. Otrzymają praktyczne wskazówki do samodzielnego mapowania i zyskają nowe spojrzenie na proces budowania relacji z klientem.

Szkolenie poprowadzi Martyna Urbaniak, trenerka biznesu i dyrektorka zarządzająca Spark Flow Pro. Doświadczenie zdobywała zarówno w korporacjach, takich jak Google, jak i w średniej wielkości firmach z branż produkcyjnej, informatycznej i marketingowej. Współpracowała z prestiżowymi klientami, m.in. Zamkiem Królewskim na Wawelu, KRUS-em oraz Bankiem Pocztowym. Siłą Spark Flow Pro jest umiejętność elastycznego dostosowania narzędzi i najlepszych praktyk do specyfiki każdego klienta, przekładając złożone zagadnienia na konkretne rozwiązania, które realnie wspierają rozwój firm.

Aby wziąć udział w szkoleniu, należy się zapisać: https://innowacje.zut.edu.pl/wydarzenia/szkolenie-poznaj-sciezke-klienta-od-pierwszego-kontaktu-do-lojalnosci. Szkolenie odbędzie się 5 marca w sali 115 RCIiTT przy ul. Jagiellońskiej 20-21. Początek o godz. 11:00.

Program szkolenia:

11:00-11:15 Wprowadzenie (15 min)

11:15-11:50 Część 1: Zrozumienie ścieżki klienta (35 min)

  • Wprowadzenie do customer journey

  • Ćwiczenie: analiza własnych doświadczeń jako klient

  • Identyfikacja kluczowych punktów styku z marką

11:50-12:00 PRZERWA

12:00-12:45 Część 2: Praktyczne mapowanie (45 min)

  • Metoda tworzenia mapy ścieżki klienta

  • Warsztat: mapowanie na przykładzie rzeczywistej firmy

  • Identyfikacja momentów prawdy

12:45-12:55 Przerwa (10 min)

12:55-13:40 Część 3: Od analizy do działania (45 min)

    1. Wykrywanie słabych punktów w obsłudze

    2. Projektowanie usprawnień

    3. Plan wdrożenia zmian

13:40-14:00 Pytania i networking (30 min)