Jeszcze przed godziną 16 do C.H. Molo ściągnęły tłumy, a przed oficjalnym otwarciem sklepów ustawiały się długie kolejki. Najwięcej osób z niecierpliwością oczekiwało otwarcia H&M oraz jedynej w Szczecinie restauracji Burger King.
Znane marki, wśród których znalazły się m.in.: Cubus, Douglas, H&M, Home & You, New Yorker, Orsay, Reserved otworzyły dziś swoje sklepy w Centrum Handlowym Molo przy ul. Mieszka I. Na klientów czekały liczne promocje i niespodzianki (np. w restauracji Burger King pierwsze 100 osób otrzymało bony na kanapki, rozdano również 20 koszulek).
C. H. Molo rozpoczęło swoją działalność w 2000 roku pod nazwą C.H. Piast. Dotychczasowa powierzchnia zwiększyła się z 25 500 m kw. do ponad 28 000 m kw. dając zatrudnienie w kilkudziesięciu sklepach blisko 700 osobom. Aby powiększyć przestrzeń galerii handlowej, pomniejszono również powierzchnię hipermarketu Carrefour. Przebudowa kompleksu pochłonęła ponad 16 mln złotych.
Właścicielem tej inwestycji jest ING Real Estate Investment Management, który zarządza majątkiem w Warszawie (Złote Tarasy) oraz Centrami Handlowymi w Elblągu i Bielsku- Białej. Skąd wziął się pomysł na nazwanie Centrum Handlowego Molo?
- Mieliśmy burzę mózgów. Padły pomysły, by zostawić dotychczasową nazwę Piast lub zmienić na Pomorzany. Jednak najbardziej przypadło nam do gustu Molo- Szczecin nie leży aż tak daleko od morza. Jest to zabawa słów i kolorów, taka trochę na przekór. Kolory logo poniekąd nawiązują do marki Szczecina, ale w zamyśle chodziło nam bardziej o prostotę: ma to być centrum przyjazne i wygodne- wyjaśnia Krzysztof Bocianowski, przedstawiciel ING Real Estate Investment Management.
C. H. Molo będzie czynne od poniedziałku do soboty w godz. 9- 21 oraz w niedziele od 10-20.
Komentarze
1