Ile razy powiedziałeś: „Kobieta jest jak Media-Markt – nie dla idiotów” lub „Prawie – robi różnicę”? Jeśli wciąż nie wierzysz, że reklamy mogą być nie tylko komercją, lecz także sztuką weź udział w Festiwalu Reklamy Kreatywnej.

28-29.05.  to termin drugiej edycji projektu marketingowego Play Up tworzonego przez
międzynarodową organizację studencką AIESEC Komitet Lokalny Szczecin. Na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania przy ul. Mickiewicza 64 odbędzie się Festiwal Reklamy Kreatywnej, w ramach którego uczestnicy będą mogli poznać tajniki reklamy i przez chwilę poczuć się jej twórcami.


Pierwszego dnia miłośnicy krótkich filmów wezmą udział w wykładach dotyczących reklam kontrowersyjnych, dowiedzą się, w jaki sposób oddziałują na nas politycy oraz poznają psychologiczne aspekty sprzedaży.


Drugi dzień to szkolenia z copywritingu. Jak sprzedać śnieg na Alasce? Jak oddziałać na psychikę odbiorcy? Na te pytania odpowie Paulina Berdysz, specjalista ds. marketingu firmy Makebetterproject.  Podczas kolejnego wykładu zostanie omówiona nowa, kontrowersyjna marka Szczecina.


Jednym z ciekawszych punktów festiwalu będzie z całą pewnością „Sesja reklamożerców”, będąca odpowiednikiem Studenckiego Okna Reklamowego – cyklicznej imprezy Koła Naukowego Marketingu. Filmy z wszelkich zakątków świata z całą pewnością udowodnią sceptycznie nastawionym, że reklama może być sztuką. Jak mówi organizatorka festiwalu Magdalena Brzezińska: „Współczesna reklama jest niewątpliwie formą sztuki użytkowej, ale to także sztuka psychologicznej manipulacji, technik wpływania na emocje i podświadomość odbiorcy, za którymi stoi sztab ekspertów z dziedziny psychologii i neurolingwistyki”.


Jak zareklamować festiwal reklamy? „Czas uświadomić sobie potęgę reklamy. Naucz się z nami omijać jej pułapki i wykorzystywać atuty, naucz się wykraczać poza granice. Play Up!” – mówi Magdalena Brzezińska.