To kolejna nowość w szczecińskim centrum handlowym Atrium Molo. Po otwartych na początku tego roku salonach Pepco i KappAhl, tym razem w galerii przy ul. Mieszka I 73 swój nowy punkt uruchomiła sieć Tatuum. Szczeciński salon jest jednym z pierwszych sklepów tej marki w Polsce działających w nowym formacie seasonal store z ofertą dostępną w obniżonych cenach.

W nowym sklepie szczecinianie mogą robić zakupy już od 8 maja. Salon Tatuum zajmuje powierzchnię 265 m kw. i znajduje się w pobliżu sklepu Deichmann oraz wejścia do galerii.

Jest to jeden z pierwszych salonów stacjonarnych tej marki działający w zupełnie nowym koncepcie handlowym, tzw. seasonal store. W tym sezonie firma postawiła na sprzedaż stacjonarną na większych niż dotychczas powierzchniach, by zagwarantować klientom szeroką ofertę. Asortyment dostępny w szczecińskim punkcie Seasonal Store Tatuum pochodzi z poprzednich kolekcji marki i objęty jest co najmniej 50-procentową zniżką. W ofercie znajdziemy ubrania, ale również obuwie i dodatki.

– Po tegorocznych debiutach w Atrium Molo marek Pepco oraz KappAhl, naszą ofertę handlową wzmocnił rodzimy brand Tatuum. Jego obecność w naszym centrum to bardzo dobra wiadomość dla osób, które poszukują naturalnych materiałów, prostych form przy zachowaniu najwyższej jakości i wyrafinowanego stylu – informuje Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.

Tatuum to polska marka odzieżowa, która istnieje od ponad 20 lat. Firma przykłada dużą wagę do kwestii odpowiedzialnej i zrównoważonej produkcji oraz najwyższej jakości swoich kolekcji. W ostatnim czasie zwiększyła produkcję wyrobów wykonanych w 100% z naturalnych włókien (takich jak len, bawełna, wełna oraz jedwab).

Centrum Handlowe Atrium Molo położone jest przy ul. Mieszka I 73 na szczecińskich Pomorzanach. Wśród głównych najemców galerii znajdują się m.in.: sklep z elektroniką Media Markt, hipermarket Carrefour, perfumeria Douglas, Pepco, restauracja Burger King oraz sklep z zabawkami Toys”R”Us, a w branży modowej – salony takich sieci, jak: TK Maxx, KappAhl, H&M, Reserved i New Yorker. Dla wygody klientów przygotowany został jednopoziomowy, bezpłatny parking, liczący 876 miejsc.