Od 16 stycznia trwa nowa kampania promocyjna miasta Szczecin. Hasło „Wyskocz z cynków i zaszalej” pojawiło się na bilbordach i w Internecie.
Wyskocz do Szczecina
Szczecin uruchomił nową kampanią z myślą o zainteresowaniu mieszkańców dużych miast polskich swoja ofertą na 2009 rok. Ponad 300 bilbordów stanęło m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu czy Lublinie. Kampania widoczna jest także na stronie www.szczecin.eu , na której jedna z podstron zawiera informację o najważniejszych wydarzeniach w Szczecinie w 2009 roku.
Kampania z nagrody
Kampania o wartości 100 tys. zł jest nagrodą przyznaną Szczecinowi podczas II Festiwalu Promocji Miast i Regionów za I miejsce w kategorii Wydarzenie Specjalne w 2007 roku. Zwycięstwo Szczecinowi zapewnił Światowy Zlot Żaglowców. Nagrodę ufundowała Grupa Stroer.
Komentarze
28