Trzech prelegentów i trzy spojrzenia na Internet. O tym jak wykorzystać potencjał filmów i Internetu opowiedzą Matt Olech, Piotr Skowronek i Karolina Woźniak.
Jak manipulować internautami? Co zrobić, by stać się popularnym w sieci? Czego nie robić przy nagrywaniu filmów? I jak wykorzystać wideo jako narzędzie komunikacji? Podczas 14 Czwartku Social Media szczecinianie będą mieli okazję spotkać się z gwiazdami Youtube. Tym razem podczas spotkania pasjonatów nowych mediów i marketingu prelegenci skupią się na filmie.
Po promocję za pośrednictwem umieszczonych w sieci filmów sięgają zarówno duże korporacje jak i małe, lokalne firmy. Według badań IAB firmy wydały w roku 2014 ponad 195 mln złotych na samą reklamę wideo. I trudno się dziwić takim wynikom – w dobie Youtube'a i telefonów z kamerami zaistnienie w sieci jest naprawdę banalne. Jak to zrobić, by się nie ośmieszyć? Jak wykorzystać materiał wideo do komunikacji, promocji i zdobycia popularności? O tym opowiedzą goście czwartku. Wśród prelegentów jest nasza redakcyjna koleżanka, Karolina Woźniak, która w swojej prezentacji skupi się na komunikacji z wykorzystaniem filmu.
Świat pokochał filmiki w Internecie. Oglądamy wszystko i wszędzie. Każdy z nas może poczuć się reżyserem, operatorem i gwiazdą filmową jednocześnie, dzięki swojemu smartfonowi. W tym kontekście owa popularności i wyższość filmików nad zdjęciami wcale nie dziwi. Nie dziwi też chęć wykorzystania potencjału marketingowego przez firmy. Zwłaszcza te lokalne. Podczas mojego wystąpienia będę starała się ludzi zainspirować do "tworzenia ruchomych obrazków" i szukania swojego wizerunku w filmikach. Lokalne firmy powinny kłaść większy nacisk na kreowanie tego wizerunku i budowanie zaangażowania odbiorcy w ten sposób. - tłumaczy Karolina Woźniak.
Spotkanie odbędzie się w „Barze Czystym”, start zaplanowany jest na godzinę 17:30. Więcej informacji na temat wydarzenia znajdziecie w naszym kalendarzu wydarzeń.
Komentarze
0