– Naszym celem jest wstrzyknięcie zagranicznej wiedzy na rynek szczeciński – mówi Krzysztof Czubak, założyciel Pragmatic Studio oraz platformy Synapsy.pl. Pomysłów jest bardzo dużo, a pierwsze spotkanie zaplanowane przez Synapsy.pl to szkolenie marketingowe prowadzone przez Chrisa Do, zwanego „guru prowadzenia kreatywnego biznesu”. Szkoleniowiec związany był wcześniej z takimi markami jak Xbox, Google czy Adidas. – Będziemy mówić, jak pozyskiwać nowych klientów, negocjować wyższe stawki i zwiększać swoją efektywność. Chris jest zdobywcą nagrody Emmy i człowiekiem, który podróżuje ze swoimi wykładami po całym świecie. To niepowtarzalna okazja, żeby nabyć absolutnie unikatową wiedzę – dodaje Krzysztof Czubak.
Będą dostarczać zasoby wiedzy nieobecne dotychczas na szczecińskim rynku
Powstanie platformy Synapsy.pl to odpowiedź na oczekiwania polskiej branży kreatywnej. Takie miasta jak np. nieodległy Berlin stają się kuźniami start-upów, które podbijają cały świat. By odnosić takie sukcesy, potrzebne są zasoby wiedzy, która na szczecińskim rynku jest nieobecna. Stąd pomysł zapraszania do naszego miasta wybitnych przedstawicieli świata globalnego marketingu: – To jest wiedza absolutnie warta pieniędzy, które trzeba za nią zapłacić. W kontekście działania firmy najważniejsi są ludzie i posiadana przez nich wiedza oraz to, czy potrafią tę wiedzę wykorzystać. To pozwala na generowanie większej wartości w danym czasie lub sprzedawanie tej wartości za większe pieniądze – mówi Krzysztof Czubak.
Czy Szczecin jest miejscem, w którym tego typu wiedza może zostać dobrze wykorzystana? Krzysztof Czubak nie ma wątpliwości, że tak: – Taką wiedzę, jaką przekazuje Chris Do, można stosować wszędzie tam, gdzie prowadzone są procesy sprzedażowe. Taką wiedzę, jaką przekazuje Tom Chi, czyli kolejna osoba, którą planujemy zaprosić, autor „prototype thinking”, można zastosować w branży kreatywnej czy podczas innych procesów biznesowych, które wymagają sprawdzenia rynku. Chcielibyśmy rozwinąć markę Synapsy w taki sposób, żeby przedsiębiorcy mieli okazję wybrać ekspertów, którzy przyjadą do Szczecina – dodaje.
Darmowy webinar już 13 czerwca. Miesiąc później spektakularne szkolenie
Intensywne, dwudniowe szkolenie odbędzie się 13 i 14 lipca 2019 roku. Koszt udziału w 16-godzinnym szkoleniu to 1580 zł z dofinansowaniem dla firm z Funduszu Usług Rozwojowych w wysokości 80%!
W czwartek 13 czerwca o godz. 20.00 na Facebooku odbędzie się darmowy webinar z Chrisem Do. Będzie to okazja do pozyskania wartościowej wiedzy od jednego z najlepszych szkoleniowców na świecie. Motywem przewodnim szkolenia będzie wycena swojej pracy. Więcej informacji o webinarze znajdziecie na stronie wydarzenia: https://www.facebook.com/events/448648819287167/
Chris Do odwiedzi Szczecin 13 i 14 lipca. Jak zapewniają organizatorzy, będzie to bardzo intensywne spotkanie marketingowe, podczas którego jeden z najpopularniejszych szkoleniowców na świecie przekaże swoją wiedzę, ale też będzie konsultować i opiniować pomysły przedstawiane przez poszczególnych uczestników wydarzenia. Jak mówi Krzysztof Czubak, jest to wiedza absolutnie unikatowa: – Chris Do stworzył własne metody prowadzenia pracy kreatywnej sprzedaży, to jest ich wiedza i ich strategia. Na bazie tej wiedzy podejmowano skuteczne decyzje, które warte były setki milionów dolarów. To jest taki rodzaj szkolenia, który może zmienić funkcjonowanie danego przedsiębiorstwa. Jeżeli ktoś zarządza projektem, który ma na celu prototypowanie produktu, to przez strategię jesteśmy w stanie skalować tempo wprowadzenia programu na rynek o kilkanaście procent. To jest zmiana myślenia, która otwiera przed uczestnikami szkolenia zupełnie nową przestrzeń – dodaje Krzysztof Czubak.
O samych warsztatach możecie dowiedzieć się bezpośrednio ze strony projektu szkoleniowego: www.synapsy.pl
KIM JEST CHRIS DO?
Chris Do jest założycielem The Futur – obecnie najpopularniejszej platformy edukacyjnej skupiającej społeczność branży kreatywnej. Dla blisko pół miliona subskrybentów sposoby nauczania i przekazywana wiedza to nieoceniona pomoc i drogowskaz prowadzący do szybkiego rozwoju kariery. Chris prowadzi warsztaty na całym świecie, wliczając w to takie prestiżowe przedsięwzięcia, jak Digital Design Days, Adobe Max, AIGA.
Jako Chief Strategist i CEO Blind Chris i jego zespół brali udział w projektach dla takich marek, jak Nike, Intel, Honda, Sony, Audi, EA, Activision, Google, Riot Games, Snapchat, Facebook, Ford, Microsoft i wiele, wiele innych. Ponadto Chris przez kilka lat był wykładowcą w Art Center College of Design.
Obecnie Chris Do kultywuje swoją pasję do nauczania i misję niesienia pomocy branży kreatywnej.
Komentarze
7