Wysoki prześwit, ale bez przesadnie dużych gabarytów, a do tego wygodne wnętrze, jednak bez rezygnacji z elektryzującego, sportowego nadwozia. W tym crossoverze można mieć wszystko, co istotne w nowoczesnym aucie przeznaczonym zarówno do miasta, jak i na trasy. Tym, czym Kia XCeed dodatkowo wyróżnia się spośród szerokiej konkurencji w swoim segmencie, jest niesamowicie atrakcyjna cena w finansowaniu — wybierając leasing lub kredyt Smart, można wyjechać z salonu bez przytłaczających rat na koncie!
Crossover to idealne rozwiązanie dla tych, którzy przychodzą do salonu po SUVa, a później udają się na jazdę próbną i zaczynają mieć wątpliwości: czy aby na pewno szczecińskie korki, ronda, ciasne parkingi i uliczki nadają się jako podstawowe miejsce dla takiego wozu? Jednocześnie szybkie spojrzenie w kierunku segmentu B, czyli aut miejskich, nie wywołuje już tych samych emocji co wygodna przestrzeń wewnątrz SUVa. Niewielkie rozmiary auta typowo miejskiego budzą też wątpliwości dotyczące komfortu w trasie, nie wspominając o okazjonalnej jeździe po górach, szutrówkach lub bezdrożach. Crossover taki jak XCeed załatwia wszystkie te problemy i wątpliwości za jednym zamachem, łącząc zalety mniejszego auta, z wygodą i wysokim zawieszeniem charakterystycznym dla tego dużego.
„Bardzo dobra dostępność tego samochodu wpływa na jego atrakcyjność. Większość specyfikacji jest dostępnych od ręki”
— Xceed to crossover z segmentu C, czyli bardzo popularnego w Polsce, zarówno po stronie popytu, jak i podaży. Jednak z racji świetnego designu, szerokiej gamy silnikowej, bogatego wyposażenia i lekko sportowego charakteru, notuje on doskonałe przyjęcie wśród kupujących i znajduje się w czołówce sprzedaży — mówi Adam Zalas, kierownik działu sprzedaży i floty w Kia Polmotor. — Dodam, że samochód jest produkowany bardzo blisko, bo na Słowacji, więc można liczyć na dostępność od ręki w przypadku większości specyfikacji. Najbardziej indywidualne i egzotyczne w swojej w konfiguracji samochody są od razu wysyłane do produkcji i czas odbioru nie przekracza maksymalnie czterech miesięcy — dodaje.
Warto zauważyć, że XCeed jest modelem, do którego przypisano wiele ciekawych elementów wyposażenia. Szczególnie jest to widoczne pod kątem systemów bezpieczeństwa, ale nie tylko — przyciągają również dopracowane multimedia. Do wyboru jest też chociażby świetnie brzmiący zestaw opcjonalnego nagłośnienia JBL, którego zdecydowanie należy posłuchać podczas jazdy próbnej. Oprócz tego warto zwrócić uwagę na system monitorowania martwego pola z funkcją korekty toru jazdy, jak również wykrywania ruchu pojazdów podczas cofania, z opcją zatrzymywania (niezwykle przydatny podczas opuszczania miejsca postojowego na parkingu).
„Auto ma wysoko umieszczoną kanapę i pozwala na bezproblemowy montaż fotelików. Ze względu na to, Kia cieszy się też szczególnym powodzeniem wśród rodziców poszukujących auta na dojazdy z dziećmi do przedszkola”
— Podpowiem, że gdybym to ja miał dzisiaj wybierać konfigurację swojego Xceeda, to spojrzałbym przede wszystkim w kierunku wersji z automatyczną skrzynią biegów. Postęp w tym zakresie poszedł znacząco do przodu, obecne automaty w tym modelu są rewelacyjne: dwusprzęgłowe, siedmiobiegowe i charakteryzują się wysoką kulturą pracy. Biorąc pod uwagę silnik to dobrałbym jednostkę benzynową, 160-konną, o pojemności 1.5 z katalogowym zużyciem paliwa w cyklu mieszanym wskazanym jako 6.3 litra. Jeśli chodzi o wersję wyposażenia, to sugerowałbym Business Line z dodatkowym pakietem bezpieczeństwa AEB. Tak skonfigurowany samochód byłby do odbioru w świetnej cenie, okaże się też bardzo wygodny i zapewni mnóstwo dobrych emocji, dlatego wybrałbym właśnie ten — komentuje Adam Zalas.
Mądre podejście, czyli finansowanie „Smart” dla klientów indywidualnych i biznesowych
Czy można mieć bardzo dobrze doposażonego XCeeda i płacić za niego miesięczną ratę nieprzekraczającą 2000 złotych? Oczywiście! Co więcej, można zrobić to zdecydowanie poniżej tej bariery – nie rezygnując z komfortu, technologicznych dodatków lub automatycznej skrzyni biegów.
Takie udogodnienia są dostępne zarówno dla firm (w leasingu), jak i klientów indywidualnych. Zjawiając się w salonie Kia Polmotor, warto w tym przypadku zapytać o finansowanie Smart, zbudowane na zasadzie opłacania jedynie rynkowej utraty wartości auta. To oczywiście niejedyne metody płatności ratalnej, są też dostępne klasyczne produkty kredytowe i leasingowe. Dla chcących zapłacić gotówką istnieje forma podziału spłaty na dwie części. Najbardziej aktualnych informacji na temat całej oferty trzeba szukać bezpośrednio w salonie. Tam też można uzyskać wycenę i propozycję finansową dobraną idealnie pod konkretną wersję silnikową i wyposażenia.
Dlatego jak najszybciej odwiedź nasz salon Kia, znajdujący się w Szczecinie pod adresem:
KIA Polmotor
Andrzeja Struga 73,
70-784 Szczecin
a w razie pytań dzwoń: 91 466 87 00.
https://www.kia.com/pl/dealers/polmotor/modele/cd-cuv/prezentacja/
Komentarze
1