– Jesteśmy w stanie poradzić sobie z każdym wyzwaniem motoryzacyjnym – mówią bez zawahania przedstawiciele szczecińskiego Serwisu Blacharsko-Lakierniczego Grupy Mojsiuk. Za tymi słowami stoi ponad 40-letnie doświadczenie, najnowocześniejszy sprzęt w regionie oraz zgrana załoga, dla której samochody są prawdziwą pasją. – Przeprowadzamy bardzo poważne wymiany nadwozi, dokonujemy wymiany elementów niemal wszystkich części. Naprawiamy samochody zarówno osobowe, dostawcze, jak i sportowe. Auto, które dociera do nas do serwisu, wyjeżdża z niego w takim stanie jakby wyjeżdżało z salonu. Każdy samochód traktujemy jak wyzwanie – mówi Łukasz Olszewski, Kierownik Serwisu Blacharsko-Lakierniczgo Grupy Mojsiuk.


Zależy nam na „efekcie wow” i błysku w oczach naszych klientów

Dokładne sprawdzą cały samochód i wskażą, co należy naprawić i przygotować. W Serwisie Blacharsko-Lakierniczym Grupy Mojsiuk skupiają się nie tylko na tym, co widać gołym okiem, ale również na tym, co jest niewidoczne, a też wymaga odnowienia. Gdy po takim „audycie” i serwisie auto trafia do klienta, efekty pracy specjalistów Grupy Mojsiuk zwykle robią na nim wielkie wrażenie.

– Niejeden klient powiedział nam już, że jesteśmy specjalistami od rzeczy niemożliwych. Samochody to nasza pasja, a dzięki nowoczesnemu sprzętowi oraz technicznym umiejętnościom pracowników serwisu jesteśmy w stanie podołać każdej naprawie – mówi kierownik serwisu. – Często zdarzają się sytuacje, że po wypadku komunikacyjnym czy innym  zdarzeniu losowym samochód wymaga daleko idących prac. Po ich zakończeniu klienci nie spodziewają się, że ich auto wyjeżdża z serwisu jak nowe. Właśnie najbardziej zależy nam na „efekcie wow”, na tym, żeby w oczach naszych klientów zobaczyć błysk zadowolenia, że ich samochód udało się doprowadzić do doskonałego stanu. Czujemy wtedy, że nasza praca ma sens – dodaje.

40 lat doświadczenia na rynku to gwarancja jakości

Przedstawiciele Grupy Mojsiuk przyznają, że zadowolenie klienta jest dla nich priorytetem. 40 lat doświadczenia na rynku to gwarancja jakości. Serwis po zgłoszeniu szkody pomaga poszkodowanemu ze wszystkimi formalnościami. Klient może liczyć na nowoczesny samochód zastępczy oraz 2-letnią gwarancję na naprawę. Serwis zajmuje się zarówno ubytkami lakierniczymi, blacharskimi, jak i wymianą szyb samochodowych.

– Nasza oferta jest skierowana do właścicieli wszystkich marek samochodów. Cały czas poszerzamy naszą wiedzę, nie stoimy w miejscu, podejmujemy wyzwania. Klienci mogą liczyć na ekspresową obsługę i kompleksową informację dotyczącą tego, jakie naprawy są konieczne i ile czasu zajmie przygotowanie samochodu – wyjaśnia Agnieszka Kostecka, Kierownik Biura Obsługi Klienta Grupy Mojsiuk.

Najnowszy nabytek Serwisu Blacharsko-Lakierniczego Grupy Mojsiuk to urządzenie MOONWALK. – To innowacyjne urządzenie służące do doboru koloru i mieszania farb oraz lakierów samochodowych. Jest to nowość na polskim rynku. Jego innowacja ma bezpośredni wpływ na pracę lakierników oraz uzyskane efekty. Nasze centrum jest w posiadaniu dwóch takich urządzeń, po jednym w każdej lokalizacji, w Starych Bielicach oraz Szczecinie – wyjaśnia Łukasz Olszewski.

Centrum Blacharsko-Lakiernicze Grupy Mojsiuk znajduje się przy ul. Pomorskiej 88 w Szczecinie. Biuro Obsługi Klienta działa zarówno w trybie stacjonarnym, jak i online.

 

MOJSIUK CENTRUM BLACHARSKO-LAKIERNICZE

ul. Pomorska 88

70-812 Szczecin-Dąbie

kontakt@mojsiuk.pl

608 804 909

pn-pt 07:00-18:00, sob 08:00-14:00