Nowe centrum w Szczecinie to już trzecia lokalizacja firmy w Polsce, po Lublinie i Krakowie. Zgodnie ze strategią rozwoju nowej lokalizacji, Genpact będzie zatrudniał specjalistów z regionu pomorskiego, współpracując ściśle w tym celu z uczelniami wyższymi, m. in. z Uniwersytetem Szczecińskim i Zachodniopomorskim Uniwersytetem Technologicznym.
W nowym centrum obsługi w Szczecinie, Genpact świadczy różnorodne usługi z zakresu: finansów i księgowości (F&A), łańcucha dostaw i zamówień, obsługi klienta oraz budowania bankowego zaplecza usług biurowych. Obecnie szczeciński oddział prowadzi działania dla kilku klientów z państw niemieckojęzycznych, między innymi wiodącego banku oraz dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych. Firma planuje również współpracę z globalnym operatorem telekomunikacyjnym.
Celem firmy jest konsekwentne budowanie bliskich relacji z klientami i zapewnienie im elastycznej oferty współpracy oraz fachowego wsparcia w procesie usprawniania ich organizacji, we wszystkich naszych europejskich lokalizacjach - mówi Ahmed Mazhari, senior vice president, Sales, Marketing and Customer Relationships, Genpact Europa. - Dzięki podjęciu współpracy z dwoma strategicznymi klientami oraz rozpoczęciu działań dla kolejnych kontrahentów, widzimy w regionie szczecińskim duży potencjał rozwoju, zwłaszcza dla firm z Austrii, Szwajcarii i Niemiec.
Systematycznie rozwijamy naszą działalność na rynku europejskim. Koncentrujemy się na inwestowaniu w pracowników, oferując im możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego, szczególnie w postaci treningów i szkoleń z zakresu narzędzi Lean i Six Sigma oraz wiedzy i umiejętności właściwych dla wykonywanych zadań. - mówi Pascal Henssen, Chief Operating Officer, Genpact Europa. - Zdolność do skutecznego wykorzystania różnych lokalizacji w celu świadczenia usług na rzecz naszych klientów , zapewni nam płynne wcielenie nowego centrum w Szczecinie w globalną strukturę Genpact, pozwalając nam jeszcze efektywniej tworzyć wartość dodaną dla naszych kontrahentów działających w Europie.
Genpact otworzył swoje pierwsze europejskie centrum na Węgrzech w 2002 roku. Przez 11 lat firma rozszerzyła swoją działalność do 13 lokalizacji w Europie, w których pracuje ponad 3400 pracowników, tworząc w efekcie jedno z największych i najbardziej zróżnicowanych centrów zarządzania procesami biznesowymi w Europie.
Genpact Limited (NYSE: G), światowy lider w dziedzinie zarządzania procesami biznesowymi oraz usługami technologicznymi, wykorzystuje możliwości inteligentnych procesów, analiz i technologii, aby umożliwiać przedsiębiorcom wdrażanie nowych rozwiązań.
Komentarze
0