Ostatni rok w CHR Galaxy to wprowadzane sukcesywnie zmiany w architekturze wewnętrznej (m.in. punkt informacyjny, zieleń, ławki, nowe oświetlenie ledowe, pokój dla rodziców z dzieckiem, plany multimedialne). Czyżby centrum przygotowywało się na konkurencję, powstającą dwie ulicy dalej?

Wiadomo na pewno, że Galaxy zostanie rozbudowane. Wskutek tych działań (przy okazji których budynek po hotelu Neptun zostanie wyburzony) powierzchnia wynajmowalna powiększy się z 42 do 60 tys. metrów.

Zmiany nastąpiły w wizerunku zewnętrznym obiektu. Do współpracy zaproszono agencję promocyjno-wizerunkową, logo uproszczono i odświeżono (zupełnie nowe zostanie stworzone po rozbudowie), uruchomiono nową stronę internetową (www.galaxy-centrum.pl).

Trwają rozmowy z nowymi najemcami, a w ostatnim czasie oferta poszerzyła się o takie marki jak Pierre Cardin, Swarovski, Prochnik, Paul Bright, Americanos. Na dniach otworzy się Salad Story.

Dyrektor CHR Galaxy Czesław Jasiewicz zapytany podczas dzisiejszej konferencji prasowej o to czy nie boi się otwarcia Kaskady odpowiedział: - Nie boję się Kaskady, aczkolwiek dalej uważam, że to dobry projekt.

Spółka Echo Investment odpowiedzialna za realizację CHR Galaxy, rozpocznie na dniach prace przy Outlet Park. Zapowiadane kino na prawobrzeżu będzie jednak realizowane jako drugi etap inwestycji.