Globalny potentat informatyczny w szczecińskim biurowcu Oxygen otwiera Międzynarodowe Centrum Obsługi Klienta. Zatrudni w nim 300 osób.
Oficjalne otwarcie na początku listopada
Nowa filia, która 9 listopada zostanie oficjalnie otwarta w szczecińskim Oxygenie, jest częścią struktury Global Customer Care Center, czyli Międzynarodowego Centrum Obsługi Klienta dostarczającego informacje oraz wsparcie techniczne klientom Diebold Nixdorf. To drugi tego typu odział w Polsce (pierwszy zlokalizowany jest w Warszawie), a piąty na świecie (pozostałe zlokalizowane są w Meksyku, Malezji i Wenezueli).
Zatrudnienie dla 300 osób
W szczecińskim biurze pracuje już 50 osób, a w ciągu najbliższych 3 lat firma planuje zwiększyć tę liczbę do 300 pracowników. Głównie będą to posady dla specjalistów wsparcia technicznego władających językiem niemieckim oraz innymi językami obcymi.
- Wykwalifikowana w szczecińskich uczelniach kadra była jednym z powodów, które zadecydowały o lokalizacji nowej siedziby spółki właśnie w tym mieście. Dla giganta branży technologicznej równie ważna była bliskość takich specjalistycznych ośrodków jak Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny czy Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny – zaznacza w imieniu spółki Przemysław Kozera z agencji marketingowej Consulting & More.
Firma zapewni przyszłym pracownikom kursy doszkalające, dofinansowanie do studiów oraz pakiety relokacyjne.
- Inwestycja lidera rynkowego oferującego innowacyjne produkty w zakresie automatyzacji oddziałów bankowych i sklepów, rozwiązań omnichannel oraz doskonałości operacyjnej w Szczecinie to szansa na jeszcze prężniejszy rozwój miasta – mówi Kozera.
Komentarze
13