Już za tydzień, w piątek 30 sierpnia, odbędzie się 14 edycja „Wieczoru w Urzędzie”.

Po raz kolejny w godzinach popołudniowych (16.00 – 21.00), w Biurze Obsługi Interesantów szczecińskiego magistratu, mieszkańcy Szczecina będą mogli załatwić swoje sprawy urzędowe, związane m.in. z:

- dowodami osobistymi (złożenie wniosku i odbiór),

- meldunkami (zameldowanie, wymeldowanie, przemeldowanie),

- rejestracją pojazdów (złożenie wniosku i odbiór),

- prawami jazdy (złożenie wniosku i odbiór),

- działalnością gospodarczą (wpisy i zmiany),

- odebraniem korespondencji urzędowej,

- wydaniem i odbiorem Szczecińskiej Karty Rodzinnej, Szczecińskiej Karty Seniora oraz karty parkingowej dla osób niepełnosprawnych.

Na wizytę można sie umówić osobiście w Urzędzie Miasta Szczecin, plac Armii Krajowej 1 (prawe skrzydło) lub przez telefon i internet. Tel. 91 42 45 931 lub 91 42 45 932, www.eurzad.szczecin.pl

Akcja „Wieczór w Urzędzie” zapoczątkowana została 27 listopada 2009 r. Do tej pory odbyło się 13 „Wieczorów” – jeden w 2009 r., cztery w 2010 r., trzy w 2011 r. , cztery w 2012 r., oraz jeden w 2013 r. Z usługi tej skorzystało do tej pory ok. 7,8 tys. mieszkańców Szczecina.