To najnowsze „dziecko” założonej w Szczecinie Grupy wspieram.to. Nie jest to jednak sklep internetowy jakich wielu. Na Crowdmade.pl znajdziemy wyłącznie produkty powstałe dzięki najciekawszym kampaniom crowdfundingowym. Jest to jedyny tego typu sklep w Polsce i jeden z nielicznych na świecie.

Jak zaznaczają twórcy Crowdmade.pl, kampanie kreatywnych twórców w takich serwisach jak Wspieram.to, Beesfund.com, Polakpotrafi.pl, Mintu.me czy Kickstarter.com często wzbudzają wiele emocji. Jednak po sukcesie zbiórki i wysyłce nagród do osób wspierających przygoda autorów z crowdfundingiem zazwyczaj się kończyła. Natomiast spóźnialskim wspierającym pozostawało jedynie czekać aż produkt pojawi się gdzieś w ogólnodostępnej sprzedaży.

- Od samego początku naszej działalności uważaliśmy, że koniec kampanii nie powinien być zakończeniem pięknej chemii między autorem a społecznością go wspierającą - mówi Marcin Galicki, założyciel platformy Wspieram.to i pomysłodawca Crowdmade.pl. – Postanowiliśmy stworzyć miejsce, gdzie wszyscy fani crowdfundingu znajdą najpiękniejsze „laurki” na cześć sensu finansowania społecznościowego, czyli utworzone za pomocą niego produkty, a każdy sceptyk na własne oczy zobaczy ogrom utworzonego przez tłum dobra.

Co oferuje Crowdmade.pl?

Pomysłodawcy sklepu nie ograniczyli się do owoców kampanii z najbliższego im serwisu. Na Crowdmade.pl znajdziemy produkty ze wszystkich topowych polskich platform crowdfundingowych, m.in. Mintu.me, Polakpotrafi.pl, Beesfund.com, a także z amerykańskiego Kickstarter.com

Dodanych jest już około 100 produktów z niemal 60 różnych kampanii crowdfundingowych. Znajdziemy tu dużo muzyki, książek, magazynów, komiksów, gier planszowych i karcianych (w tym bestseller z Kickstartera – grę SuperHot), ciekawe, często innowacyjne gadżety oraz piękny design i fotografie. Każdy produkt opatrzony jest nazwą platformy, na której został zrealizowany, linkiem do udanej zbiórki oraz informacjami o zebranej kwocie i liczbie wspierających ją osób.

- Pragniemy by docelowo na Crowdmade.pl znalazły się produkty utworzone ze wszystkich najciekawszych polskich kampanii na serwisach krajowych i zagranicznych, by Crowdmade stał się dla wszystkich autorów naturalną kontynuacją przygody z crowdfundingiem, a strony ich zakończonych sukcesem zbiórek, odsyłały w miejsce, gdzie można podziwiać i nabyć ich efekty – podsumowuje Marcin Galicki.