Na 10. urodziny przygotowano 10 dni z atrakcjami (18-27 listopada). Goście Outlet Park przy ul. Struga będą mogli w tym czasie liczyć na specjalne zniżki, rabaty i konkursy (o łącznej puli 70 tys. zł). Na scenie pojawi się Blowek, jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiego internetu.
W serwisie YouTube Blowek ma już ponad 4 mln subskrybentów. Według rankingów, to najlepszy wynik wśród polskich twórców na tej platformie. W szczecińskim Outlet Park pojawi się w sobotę 19 listopada, o godzinie 17. Będzie okazja do wspólnych zdjęć i autografów.
Tort z muffinek, Black Week i iPhone’y do wygrania
To jednak tylko jedna z wielu atrakcji, które przygotowano na jubileusz Outlet Park. Urodzinowe przywitanie klientów zaplanowano już w piątek 18 listopada. A w sobotę, o godzinie 12, będzie można spróbować oryginalnego tortu składającego się z tysiąca muffinek.
W kolejny weekend (25-26 listopada) urodzinowe świętowanie połączy się z Black Week. To wyjątkowa szansa, by zrobić zakupy w jeszcze lepszych cenach. Poza atrakcyjnymi promocjami, będą też konkursy o łącznej puli nagród w wysokości 70 tys. zł. Do zgarnięcia są m.in. najnowsze iPhone’y 14 oraz bony podarunkowe o wartości nawet 1000 zł
– 10. urodziny Outlet Park Szczecin to okazja do wspólnego świętowania i doskonałej zabawy. W ten właśnie sposób chcemy podziękować naszym Klientom za wspólne lata – mówi Agnieszka Pilarska, dyrektor Outlet Park Szczecin.
„Przez 10 lat udało nam się stworzyć miejsce, w którym można nie tylko zrobić zakupy, ale także przyjemnie spędzić czas”
Outlet Park przy ul. Struga otwarto w listopadzie 2012 roku. Nowe centrum wyprzedażowe szybko zdobyło dużą popularność i było w kolejnych latach rozbudowywane. Dziś na ponad 35 tys. m2 działa 120 lokali, a do dyspozycji klientów jest 1100 miejsc parkingowych.
Wśród marek outletowych, z produktami tańszymi o 30-70 proc. od cen w regularnych sklepach, są m.in.: Adidas, Tommy Hilfiger, Marc O’Polo, Bialcon, Big Star, Bytom, Calvin Klein, Cross, Coccodrillo, Converse / CAT / Merrell, Diverse, Ecco, Medicine, Desigual, Nike czy Levi’s. W Outlecie dodatkowo znajduje się 7-salowe kino Helios, Smyk Mega Store, Netto i Media Expert. – Przez 10 lat udało nam się stworzyć miejsce, w którym można nie tylko zrobić zakupy, ale także przyjemnie spędzić czas, odpocząć, smacznie zjeść i spotkać się w gronie najbliższych. Nieustannie zmieniamy się dla naszych Klientów i poszerzamy ofertę tak, by sprostać ich oczekiwaniom – podkreśla Aleksandra Makowska, manager ds. marketingu.
„Na naszych urodzinach nie mogło zabraknąć dobrych uczynków”
Outlet Park bardzo chętnie angażuje się w działalność społeczną. W ostatnich miesiącach były to akcje: Movember, Muszkieterowie szpiku, Recycling Biustonoszy czy Mamobus (szczegóły na stronie: www.outletpark.eu/pomagamy). Teraz szykują się kolejne.
– Na naszych urodzinach nie mogło zabraknąć dobrych uczynków. Tym razem nawiązaliśmy współpracę z Akademią Sztuki w Szczecinie, zakupując prace artystyczne studentów. Z okazji naszych urodzin 24 listopada powstanie artystyczna wystawa, na którą serdecznie zapraszamy – mówi Agnieszka Pilarska.
Operatorem Outlet Park Szczecin jest EPP Property Management, największy zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Specjaliści z tej firmy sprawują obecnie pieczę nad 29 obiektami handlowymi i 6 kompleksami biurowymi.
10. urodziny Outlet Park – co będzie się działo?
18.11 urodzinowe przywitanie Klientów
19.11 godz. 12 zapraszamy na urodzinowy tort z tysiąca muffinek
19.11 godz. 17 BLOWEK na scenie w Outlecie
20.11 urodzinowe rabatowanie w Outlecie – specjalne zniżki i rabaty
21-23.11 konkursy z nagrodami do wygrania
24.11 wystawa prac artystycznych studentów Akademii Sztuki w Szczecinie
25-26.11 urodzinowy konkurs - do wygrania najnowsze iPhone 14
25-26.11 urodzinowy Black Friday
27.11 konkurs z biletami do kina do wygrania
Komentarze
0