Reklamy finału regat Tall Ships Races 2017, który odbył się w sierpniu i konsultacji Uchwały Krajobrazowej Miasta Szczecin, które odbywały się w lutym i marcu 2017r. dalej są promowane w biletomatach stacjonarnych. To jedyne reklamy, które się tam pojawiają.

Czy nie lepiej dla miasta, aby były tam promowane aktualne wydarzenia? Może emisja np. reklamy SBO w tym miejscu mogłaby się przełożyć na większe zainteresowanie wśród szczecinian? - pytamy Zespół ds. Mediów, Skarg i Wniosków ZDiTM. Chcemy się też dowiedzieć czy miasto płaci za taką nieaktualną reklamę.

- Zlecenia emisji informacji nt. miejskich wydarzeń, np. TSR trafiają do ZDiTM z jednostek organizujących dane wydarzenia. Miasto Szczecin nie płaci za emisję tych reklam, bowiem nie mają one charakteru komercyjnego, nie są zleceniami firm prywatnych, a stanowią informację nt. miejskich wydarzeń - tłumaczy Szymon Wasilewski z ZdiTM. - Ogłoszenia nt. TSR powinny zniknąć niebawem, powiadomiliśmy o tym operatora biletomatów stacjonarnych - zapewnia.

Z biletomatów korzysta wielu szczecinian. Szkoda, że od momentu, w którym zostały uruchomione nie pojawiają się tam nowe informacje o wydarzeniach oraz akcjach organizowanych przez Urząd Miasta. Często narzekamy na słabe dotarcie z informacją do mieszkańców. Szkoda, że jedna z niewielu możliwości bezpłatnej promocji nie jest należycie eksploatowana.

Zobacz też:

Koniec ze śmieciami wysypującymi się z biletomatów. Co jeszcze się zmieniło?

Nowe symbole na elektronicznych tablicach. O czym informują?