Stwierdzenie, że jeżeli kogoś nie ma w Internecie, to nie istnieje, w roku 2020 może być traktowane jako banał. W sieci spędzamy średnio kilka godzin dziennie, zawieramy tam znajomości, robimy zakupy, zamawiamy usługi. Niemal każde przedsiębiorstwo ma już swoją stronę internetową i profile w mediach społecznościowych. Sztuką jest w tym gąszczu informacji się wyróżnić. Odpowiednio przygotowana strona internetowa, jako część spójnej komunikacji marketingowej, jest kluczem do osiągnięcia tego celu.

Kompleksową opieką nad internetowym wizerunkiem zajmuje się szczecińska agencja interaktywna Avangardo.

– Staramy się każdemu projektowi nadać pewną nutkę indywidualności. Nasze strony internetowe są bogate w zaskakujące rozwiązania. Stawiamy na innowacje. – mówi Marcin Osak, właściciel agencji interaktywnej Avangardo. Specjaliści Avangardo podkreślają, że Internet to dziedzina życia, która nie traci, lecz systematycznie zyskuje na znaczeniu – zwłaszcza w biznesie. Dlatego ważne jest obserwowanie światowych trendów: – Obecnie modne są: prostota, przejrzystość i łatwy dostęp do informacji na stronie internetowej. Kiedyś strony miały charakter wręcz barokowy, wszystkiego musiało być dużo. Dzisiaj króluje minimalizm i konwersje, czyli osiąganie postawionych celów – dodaje właściciel Avangardo.

Pokaż firmę z najlepszej strony www

Strona internetowa jest obecnie dla przedsiębiorcy tym, czym dobry garnitur. Musi być dopasowana do właściciela i adekwatna do stawianych przed nią zadań. Nasze pierwsze zetknięcie z firmą to często nie jest już spotkanie twarzą w twarz, lecz właśnie spojrzenie na stronę internetową i kontakt online.

– Jeżeli strona jest archaiczna, nieintuicyjna i nie działa poprawnie, to ją opuścimy. Wizyta na niej skończy się równie szybko, jak się zaczęła. Komunikacja marketingowa w sieci musi być spójna i wiarygodna. Mamy tylko jedną szansę na zbudowanie dobrego pierwszego wrażenia. Lepiej się do tego odpowiednio przygotować i powierzyć to zadanie specjalistom. Często spotykamy się z kanałami w social mediach prowadzonymi przez przypadkowe osoby. Bardzo łatwo wtedy o wpadki, które mogą mieć daleko idące konsekwencje wizerunkowe – mówi Marcin Osak.

– Wszyscy mamy coraz mniej czasu i coraz więcej zadań. Dlatego oferujemy kompleksową obsługę: od zaprojektowania logo poprzez przygotowanie strony internetowej aż po jej promocję w wyszukiwarkach. Podchodzimy holistycznie do tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa. Jesteśmy małym, ale zgranym i sprawnym zespołem. Czasem pracujemy w kilka, a czasami w kilkanaście osób jednocześnie. Jeżeli trzeba, zorganizujemy też drukarnię, biuro tłumaczeń, fotografię produktową czy film z drona. Pełnimy więc rolę „marketingowego concierge” – żartuje Marcin.

Posiadanie strony internetowej to proces, a nie jednorazowe działanie. Jak przyznaje specjalista, obecnie „królem jest content”, czyli wartościowe treści na stronie internetowej. – Bezpowrotnie minęły czasy nieaktualnych działów „Aktualności” i nudnych działów „O firmie”, tworzonych przez właścicieli i tylko dla właścicieli. Obecnie Internet dzieli się wiedzą. Na stronach firm publikuje się ciekawe i użyteczne artykuły, co doceniają nie tylko użytkownicy, ale i wyszukiwarki.

Podstawą każdej komunikacji jest dialog”

– Cieszy nas, jeżeli klient przychodzi do nas ze znakami zapytania w głowie, a wychodzi z wykrzyknikami. Do tego trzeba jednak kredytu zaufania i otwartej głowy. Najważniejsze na początku współpracy są rozmowa i zrozumienie wzajemnych oczekiwań. Między nami a Klientem musi być chemia. Tylko w ten sposób agencja interaktywna może wykonać pracę w sposób kreatywny, a nie rzemieślniczy i odtwórczy. Czasem wiąże się to z popłynięciem pod prąd, również wbrew poprawkom sugerowanym przez Klienta. Tak właśnie rodzą się innowacje i stąd wzięła się nasza nazwa – dodaje właściciel.

Agencja interaktywna Avangardo zaprasza wszystkich przedsiębiorców do kontaktu i odwiedzin w swojej nowej siedzibie.

ul. Wielkopolska 22, lok. 1

70-451 Szczecin

E-mail: biuro@avangardo.pl

www: avangardo.pl