3,5 mln złotych zainwestował w szczeciński serwis ślubny fundusz Protos VC. Jednym z jego udziałowców jest najlepszy polski piłkarz – Robert Lewandowski.
- Z serwisu wedding.pl korzysta prawie 90% panien młodych w Polsce, które miesięcznie generują blisko 4 miliony odsłon strony. Aplikację mobilną pobrało już 260 tysięcy osób – informuje Justyna Siwińska z Technoparku Pomerania, w siedzibie którego rozwija swój biznes twórca platformy, firma Wedding Day Media.

na zdj.: screen ze strony wedding.pl
Pomysłodawcą wedding.pl jest szczecinian Paweł Sala, który podczas przygotowań do własnego ślubu zauważył, że internetowe oferty większości salonów ślubnych są nieaktualne, a część z nich w ogóle nie prezentuje się w sieci, przez co przejrzenie dostępnych modeli sukien wymagało jeżdżenia od sklepu do sklepu. Swoim pomysłem na ułatwienie przyszłym małżonkom przygotowań do ślubu podzielił się z Adamem Kowalczykiem, który został jego wspólnikiem. Początkowo strona funkcjonowała pod nazwą Twojasuknia.pl i była internetowym katalogiem sukien ślubnych. W tym roku jej nazwę zmieniono na Wedding.pl, a środki z Funduszu Protos VC umożliwią jej dalsze udoskonalanie.
- Pieniądze z inwestycji przeznaczymy m.in. na wzmocnienie naszego zespołu, poszerzanie usług, budowę zasięgu, promocję czy badania preferencji użytkowników – mówi Sala.
Anna i Robert Lewandowscy, którzy nabyli udziały w serwisie za pośrednictwem funduszu Protos VC, wspierają rozwój platformy zarówno finansowo, jak i merytorycznie.
Komentarze
2