ZDiTM zakończył remont Biura Obsługi Interesantów. Do dyspozycji mieszkańców są teraz dwa stanowiska bezpośredniej obsługi (zamiast jednego) oraz obszerny hol z miejscem do wypełnienia wniosków.

Do tej pory mieszkańcy, którzy mieli do załatwienia sprawę w BOI w szczecińskim Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego (przy ul. Klonowica 5), korzystali z jednego okienka i małego stolika w niewielkim holu.

– Po zmianach bardziej komfortowo będzie można załatwić wszelkie formalności i uzupełnić ewentualne dokumenty – zapowiada Hanna Pieczyńska, rzecznik prasowy ZDiTM. – Nowe stanowiska są zarówno dla osób obsługiwanych bezpośrednio, jak i oczekujących na swoją kolej. Nowością jest również miejsce dla osób niepełnosprawnych, które do tej pory mogły mieć problem z dostępem do okienka – dodaje.

Pracownicy Biura Obsługi Interesantów w ZDiTM odbierają codziennie setki telefonów i przyjmują około 120 pism.

– Do tego dochodzi także pomoc bezpośrednia osobom, które przychodzą osobiście do ZDiTM. Przyjęcie wniosku, pomoc w jego wypełnieniu, udzielenie informacji - to tylko część obowiązków BOI – mówi Pieczyńska. – Po zmianach wzrośnie komfort i wydajność pracowników działu obsługi interesantów, ale przede wszystkim petenci będą mogli szybciej i wygodniej załatwić swoją sprawę, ponieważ do obsługi bezpośredniej oddelegowane zostaną dwie, a nie jedna jak do tej pory, osoba.

Biuro Obsługi Interesantów czynne jest w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30.