Efekt półrocznych prac agencji reklamowej BNA osobiście zaprezentował prezydent Szczecina, Piotr Krzystek. –Szczecin już dawno przekracza standardy, mówił prezydent do osób zgromadzonych w hali Międzynarodowych Targów Szczecińskich. I rzeczywiście zaprezentowana wizja jest niekonwencjonalna, więc będzie budzić emocje. To już jest połowa sukcesu.
Piotr Krzystek mówiąc, że Szczecin już dawno przekroczył standardy, nawiązał do nowego znaku Szczecina. Wszystko wskazuje na to, że logo nie będzie głównym motywem reklamującym miasto, lecz napis „Szczecin” w międzynarodowej wersji fonetycznej, otoczony zielonym i niebieskawym kolorem. Obok widnieje rok 2050, wszystko na białym tle.
-Szczecin to czytelny kod dla każdego. Szczecin będzie ze swoją wizją znany i postrzegany nie tylko w Europie ale i na świecie –mówił prezydent.
Prezentacja pionierskiej wizji miasta rozpoczęła się o godz. 20:50 (nawiązanie do roku 2050). Wśród zaproszonych gości byli m.in. radni miasta oraz posłowie. Imprezę poprowadził Marcin Meller, który żartując spuentował: niedawno rząd Donalda Tuska przedstawił wizję państwa na najbliższe 8 lat. Już wtedy było wiele komentarzy. Szczecin przebija stawkę -prezentuje wizję na 42 lata. Jestem ciekaw jakie teraz będą komentarze. Na koniec zaśpiewała Anna Maria Jopek.
Dzisiaj (15 kwietnia) prezentacja wizji miasta będzie dostępna dla wszystkich szczecinian. Wystarczy przyjść na teren Międzynarodowych Targów Szczecińskich o godzinie 17:50.
Komentarze
0