O tym, że przetarg na prowadzenie nowego pawilonu na bulwarach wygrał Norbert Dąbek, właściciel firmy CLIF wiadomo było już w lutym 2019 roku. Przedsiębiorca, mający już doświadczenie w prowadzeniu hoteli i restauracji, zapowiadał uruchomienie dwuczęściowego lokalu jeszcze latem 2019. Tak się jednak nie stało, a prace przy uruchomieniu restauracji wyraźnie zwolniły. Lokal nie powstał także w sezonie wiosennym oraz na początku lata tego roku. Portal wSzczecinie.pl sprawdził, jaka będzie przyszłość obiektu.

Niepokojącym sygnałem mogła być również wiadomość, którą w kwietniu dzierżawca obiektu umieścił w mediach społecznościowych. Napisał on, że pandemia koronawirusa mogła spowodować falę bankructw w branżach takich jak gastronomia i hotelarstwo. W rozmowie z portalem wSzczecinie.pl Norbert Dąbek podtrzymuje chęć otwarcia lokalu na bulwarach. Jak mówi, może to nastąpić już na przełomie sierpnia i września.

– Przez koronawirusa wszystko się przesunęło. Czekaliśmy długo na podłączenie prądu, długo także czekaliśmy na podłączenie gazu, jakieś 8-9 miesięcy. W środku kończymy prace, jeszcze tylko wykończenie i zaczynamy – mówi Norbert Dąbek, zarządca obiektu. – Zamówiliśmy meble we Włoszech, a przez koronawirusa całe Włochy stanęły, zapłaciliśmy 100% i przesunięto produkcje o kwartał. Gdyby nie komplikacje to już dawno byłoby otwarte. Nasz lokal będzie inny niż te, które są już na bulwarach. Kawiarnia, restauracja z rybami i owocami morza, będą koncerty, wszystko tak, jak obiecywaliśmy – zapowiada przedsiębiorca. Norbert Dąbek nie zdradził jednak jakie koncerty usłyszymy, ale „umowy z artystami są już negocjowane”.

Restauracja Admirał ma składać się z dwóch części – tradycyjnej restauracji oraz części kawiarnianej.

– W swojej argumentacji przedsiębiorca zapewnia, że nowy pawilon będzie miejscem podnoszącym prestiż miasta, a prowadzona w nim działalność będzie nawiązywać do położenia obiektu – informowała Żegluga Szczecińska w komunikacie przesłanym do mediów po rozstrzygniętym przetargu na zagospodarowanie nowego pawilonu.