Już niebawem dowiemy się jak będzie wyglądała nowa strategia marki miasta. 14 kwietnia o godz. 20:50 przedstawiciele Biura Promocji i Informacji oraz prezydent Piotr Krzystek przedstawią finalny efekt blisko półrocznych prac.
W maju ruszy kampania promocyjna adresowana do przyszłych studentów
-Miasto zamierza zwrócić się m.in. do ludzi młodych i zachęcić ich do myślenia o Szczecinie jako o mieście, z którego niekoniecznie trzeba wyjeżdżać, ale w którym warto zostać albo do niego wrócić- wyjaśnia Celina Skrobisz, rzecznik prasowy prezydenta Szczecina.
Inaczej niż dotąd zostaną wypromowane letnie koncerty, imprezy oraz festiwale. Wszystkie będą reklamowane za pomocą jednego hasła: „przypływ lata”. Szczecinian czeka przypływ atrakcji i gwiazd: już 13 czerwca Dni Morza, w dniach 28-29 czerwca odbędzie się Baltic Summer Festiwal, w pierwszym tygodniu lipca wystąpi Suzanne Vega (znana m.in. z przeboju Luka) w ramach Szczecin Music Fest z kolei podczas festiwalu Gramy wystąpi grupa Reamonn. W szczecińskim rosarium- Różance, przez całe lato odbędzie się cykl koncertów „Muzyczne Inspiracje Różanki”.
W ramach promocji Szczecina, miasto ruszy z II edycją konkursu Create Szczecin- pokażmy Szczecin światu. Tym razem poza tworzeniem szczecińskich obiektów, będziemy mogli dodawać zdjęcia oraz filmy.
Komentarze
0