Po burzy w Internecie pod koniec ubiegłego roku Biedronka zlikwidowała żółty szyld z charakterystycznym logo i pstrokatą reklamę ze swojego sklepu przy deptaku Bogusława X 9. Wczoraj słynna witryna została wyklejona na nowo. Jak komentują internauci: „teraz to jest klasa”.
O zmianę zewnętrznego wystroju Biedronki przede wszystkim apelowali internauci, których raziła kolorowa reklama nie pasująca do zabytkowych kamienic na deptaku Bogusława. Zareagował także urząd miasta, ponieważ deptak objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, który reguluje zasady dotyczące informacji wizualnej i reklam. Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego wszczął postępowanie w tej sprawie.

Krzyczącą żółto-czerwoną reklamę z jabłkami, pomarańczami i bananami w tle zastąpiło eleganckie brązowo-grafitowe logo i mleczne oklejenie. Internautom zmiana się podoba.

„O wiele lepiej”, „Dobrze wygląda”, „Dla mnie na plus” – komentują


Ale zwracają też uwagę na drugą stronę budynku: