Po burzy w Internecie pod koniec ubiegłego roku Biedronka zlikwidowała żółty szyld z charakterystycznym logo i pstrokatą reklamę ze swojego sklepu przy deptaku Bogusława X 9. Wczoraj słynna witryna została wyklejona na nowo. Jak komentują internauci: „teraz to jest klasa”.
Krzyczącą żółto-czerwoną reklamę z jabłkami, pomarańczami i bananami w tle zastąpiło eleganckie brązowo-grafitowe logo i mleczne oklejenie. Internautom zmiana się podoba.
„O wiele lepiej”, „Dobrze wygląda”, „Dla mnie na plus” – komentują
@wSzczecinie teraz to jest klasa x)
— Jakub Gralak (@KubixRevan) lutego 17, 2016
@wSzczecinie szyld wersja dark ??
— Arek Jóźwiak (@GreenWave050) lutego 17, 2016
Ale zwracają też uwagę na drugą stronę budynku:
@wSzczecinie jest lepiej, ale reklama z drugiej strony też łamie zasady w mpzp
— Marek Duklanowski (@duklanowski) lutego 17, 2016
Komentarze
3