Lubimy Szczecin za wiszące ogrody Babilonu 2050 prodżekt – stwierdzają członkowie grupy „Big Fat Mama” w zaprezentowanym dziś klipie „Odkryj Szczecin”. Miasto dziś w godzinach wieczornych premierowo zaprezentowało film, przedstawiający Ambasadorów, promujących Szczecin w ramach kampanii społecznej „Odkryj na dobre Szczecin_Z całego serca polecam”.

Kampania społeczna „Szczecin_z całego serca polecam AMBASADOR” to zaproszenie mieszkańców do wspólnego budowania pozytywnego, silnego i dobrze kojarzącego się wizerunku miasta. - informują twórcy kampanii.

Grono Ambasadorów ma się stale powiększać - zależy nam na społecznym charakterze kampanii i dobrowolnym uczestnictwie szczecinian. - informują organizatorzy.

W ramach kampanii „Szczecin _ z całego serca polecam” ma być realizowana nowa formuła Urodzin Miasta na Różance. Będziemy prowadzić kampanię internetową i outdoorową z udziałem zaproszonych osobowości i mieszkańców. Jeszcze bardziej otworzymy się też na nowe formy komunikacji, które oparte są na budowie więzi społecznościowych. Stworzymy szansę blogerom, którzy pragną pisać o Szczecinie. Chcemy, aby jak najwięcej osób na myśl o Szczecinie, powiedziały lub napisały „lubię to”. - zapowiada Biuro Promocji i Informacji UM w Szczecinie.

Zobacz też:

Promocja Szczecina w 2012r.: "nasza wizja ma kształt"