Rzemieślniczy wyrób ze szczecińskiej piekarni Asprod został nagrodzony w ogólnopolskim konkursie „Certyfikat Dobry Produkt”. Krem orzechowy OŻEŻ!ek wyrabiany jest tradycyjnymi metodami. Cechuje go krótki i prosty skład, brak oleju palmowego oraz wysoka zawartość orzechów. – Produkt trafiający w gusta najbardziej wymagających klientów. To dla nas ogromny zaszczyt i wielki powód do dumy – podkreśla Dariusz Bielecki, prezes zarządu Asprod.

Konkurs „Certyfikat Dobry Produkt” organizowany jest przez Grupę PTWP, wydawcę m.in. magazynu „Rynek Spożywczy”. Wyboru nagrodzonych firm i produktów corocznie dokonuje grono uznanych branżowych ekspertów, szefów kuchni, influencerów kulinarnych oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną.

„Produkt najwyższej jakości”

Krem OŻEŻ!ek został wyróżniony w kategorii „Produkt najwyższej jakości”. Doceniony wyrób piekarni Asprod cechuje się krótkim i prostym składem. Zawiera 45 procent orzechów - w popularnych kremach orzechowych jest ich zazwyczaj 13 procent. Nie zawiera oleju palmowego, barwników ani konserwantów. Przygotowywany jest według tradycyjnych i rzemieślniczych metod.

- Gdy tylko w naszych głowach zrodził się pomysł na krem orzechowy, założyliśmy, że ma to być produkt najwyższej jakości, z wysoką zawartością orzechów, bez zbędnych dodatków – podkreśla Dariusz Bielecki, prezes zarządu Asprod. – Produkt trafiający w gusta najbardziej wymagających klientów. To, że nasz OŻEŻ!ek został dostrzeżony i wyróżniony spośród tak wielu wspaniałych, krajowych wyrobów spożywczych, to dla nas ogromny zaszczyt i wielki powód do dumy.

Wyrabiany w rzemieślniczej pracowni

Krem orzechowy wyrabiany jest w rzemieślniczej pracowni w nowej siedzibie piekarni Asprod. Powstają tam również tradycyjne lody autorskiej receptury, a także wypalane są ziarna kawy z najlepszych plantacji z różnych zakątków świata. Wszystkie produkty dostępne są w sklepach firmowych Asprod. Dodajmy, że Certyfikat Dobry Produkt przyznawany jest firmom, które wyróżniają się wrażliwością na potrzeby konsumentów oraz wyznaczeniem trendów na rynku. Jego celem jest promocja polskiej żywności i propagowanie najlepszych produktów spożywczych, które cechuje wysoka jakość oraz przywiązanie do tradycji i regionalnych receptur.

W tegorocznej edycji konkursu o Certyfikat Dobry Produkt walczyło aż 160 produktów spożywczych z całej Polski.