CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. to szczecińska firma, która na zlecenie międzynarodowych koncernów realizuje usługi z branży Business Process Outsourcing.

Firma podzielona jest na zespoły zajmujące się procesami biznesowymi w różnorodnych branżach, m.in. e-commerce, bankowości, energetyki czy HR. Na każdym z realizowanych projektów wymagana jest znajomość języka niemieckiego. Niekiedy wystarczają solidne postawy czyli poziom A2, na wielu projektach oczekiwana jest jednak bardzo dobra znajomość języka niemieckiego. Z aktualnymi ofertami pracy można zapoznać się na stronie: https://www.csp.com.pl/kariera/.

Back office i bezpośrednia obsługa klientów

–Każdy, kto zna język niemiecki możne znaleźć u nas coś dla siebie – mówi Patryk Walczak, specjalista ds. rekrutacji w CSP. – Osoby z podstawową znajomością języka poradzą sobie świetnie na stanowiskach typu back office. Jest to praca polegająca na opracowywaniu i analizie danych w różnorodnych systemach, bez bezpośredniego kontaktu z klientem. Nieco większe wymagania językowe (poziom B2) stawiane są przed osobami rekrutowanymi do projektów związanych z bezpośrednią obsługą klienta. Oprócz języka, przydadzą się tutaj również bardzo dobre umiejętności interpersonalne, by profesjonalnie wspierać osoby, które się z nami kontaktują.

Znasz niemiecki poznaj nas!

Właśnie tak brzmi motto CSP. Aktualnie poszukiwani są zarówno specjaliści ds. obsługi klienta, jak również ds. procesów back office. Na stronę CSP warto zaglądać regularnie, bo -jak już wiadomo - w nowym roku będą się tam pojawiać kolejne oferty pracy. Jest tam również możliwość wysłania tzw. spontanicznej aplikacji - dla wszystkich, którzy nie znaleźli oferty idealnej dla siebie.

–W procesie rekrutacji kluczowa jest znajomość języka niemieckiego oraz predyspozycje do wykonywania konkretnych zadań. Nie trzeba znać systemów, w których działamy. Nasi pracownicy zaczynają od szkolenia, na którym są przygotowywani do pracy – mówi Patryk Walczak.

Premie, benefity i szansa na szybki awans

Zatrudnieni otrzymają oczywiście umowę o pracę. Mogą też liczyć na premie miesięczne, roczne i jubileuszowe. Przygotowano dla nich obszerny pakiet benefitów. Obejmuje on m.in.: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do zajęć sportowych i lunchu, ubezpieczenie na życie, dostęp do platformy e-learningowej, imprezy firmowe, a także takie przyjemne drobnostki jak smaczna kawa z ekspresu i książki na wymianę w strefie bookcrossingu.

CSP wpiera swoich pracowników na drodze rozwoju. Ważną, cykliczną inicjatywą jest program poszukiwania talentów, gdzie podczas wieloetapowej rekrutacji wewnętrznej wyłaniani są najzdolniejsi pracownicy. Mogą oni liczyć na szybki awans na stanowiska funkcyjne.

Praca z widokiem na Szczecin

Pracownicy CSP mają możliwość wyboru trybu pracy. Duża ich część chętnie pracuje z domu. Wiele osób ceni sobie jednak świetne warunki pracy w biurze zlokalizowanym w biurowcu Posejdon, architektonicznej perełce Szczecina.

– Dużym atutem naszego biura są tarasy, gdzie pracownicy mogą spędzać przerwy popijając kawę i podziwiając panoramę naszego pięknego miasta – mówi Patryk Walczak.

Chcesz dowiedzieć się więcej o CSP?

csp.com.pl

facebook.com/cspcustomerservicespolska