1 maja 2009 r. działalność rozpocznie Szczecińskie Centrum Świadczeń. Zmieni się między innymi miejsce składania wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego, a także numery kont bankowych.

Szczecińskie Centrum Świadczeń utworzono Uchwałą Rady Miasta Szczecin z dnia 23 marca 2009 roku. Siedziba SCŚ mieścić się będzie w Szczecinie przy ul. Kadłubka 12.

Centrum będzie wykonywać zadania dotychczas realizowane przez Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miasta w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczeń alimentacyjnych,  a także realizowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w zakresie dodatków mieszkaniowych.

 W związku z powołaniem nowej jednostki z dniem 1 maja 2009 roku nastąpią zmiany organizacyjne dotyczące miejsca składania wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych.

- wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego składać będzie można w dwóch Biurach Obsługi Interesanta:

  • przy ul. Kadłubka 12 (dla mieszkańców lewobrzeżnej części miasta)
  • przy ul. Krzemiennej 42B (dla mieszkańców prawobrzeżnej części miasta).

- obsługa  interesantów odbywać się będzie w godzinach: w poniedziałki od 9.00 do 17.00, od wtorku do piątku  od 7.30 do 15.30.

Dla osób otrzymujących, bądź ubiegających się o świadczenia rodzinne lub alimentacyjne nie zachodzą żadne zmiany organizacyjne.

W związku z powstaniem nowego podmiotu, informujemy partnerów finansowych oraz świadczeniobiorców spłacających w systemie ratalnym nienależnie pobrane świadczenia o zmianie numeracji rachunku bankowego. Dla wpłat dokonywanych po 01.05.2009r. nowy numer konta jest następujący: 67 1240 3927 1111 0010 2356 5379

Komentarz: Nowa organizacja być może przyniesie oczekiwane skutki. Najważniejsze, by sprawy załatwiane były szybciej, bo wszystkim zależy na czasie.Czy się uda - czas pokaże.