„Nasza wizja ma kształt miasta wyjątkowo hojnie obdarowanego przez naturę. Tylko tak położone miasto można zmienić w ekologiczne, otoczone zielenią miasto na wodzie, w największą i najnowocześniejszą marinę Bałtyku.” - te słowa słyszymy na początku zaprezentowanego dziś spotu, mówiącym o sposobie promocji i komunikacji zaplanowanej na 2012r.
Spójność, intensywność i konsekwencja mają towarzyszyć działaniom promocyjnym na 2012r. Po czterech latach od prezentacji marki „Floating Garden 2050”, Szczecin odświeża swoją strategię komunikacji marketingowej i działań promocyjnych. Myślą przewodnią stało się hasło „Odkryj na dobre Szczecin”.
Szczególnie ważne w roku 2012 i zapewne dalej jest odkrywanie Szczecina na dwóch poziomach. Pierwszy na poziomie mieszkańców to odkrywanie pozytywnej strony Szczecina, pozytywnych stron miasta, a takich nie brakuje – uwierzcie. I my to wiemy. Z drugiej strony jeśli chodzi o turystów – odkrywania miasta z perspektywy na dobre – zostania dłużej, bywania tutaj częściej. - mówił na konferencji prasowej Piotr Wachowicz, dyrektor Biura Promocji i Informacji UM w Szczecinie. - Wszystko co już zrobiliśmy i robimy ma jeden cel – chcemy żeby Szczecin był miastem, którym warto być i do którego warto przyjechać. - kontynuował.
Odkrywanie Szczecina ma się odbywać przez 3 pryzmaty – poprzez ludzi, miejsca oraz wydarzenia.
Pierwszym elementem jest uruchamiana dziś kampania społeczna „Szczecin_ z całego serca polecam AMBASADOR”. W kampanię zaangażowały się postacie takie jak Monika Pyrek, Zespół Big Fat Mama, Klaudia Podkalicka, Radosław Kowalczyk. Chcemy przez pryzmat osobowości Szczecina, różnych ciekawych ludzi, którzy pozytywnie mówią i myślą o Szczecinie pokazywać Szczecin i ich twórczość, działalność. - mówił Andrzej Smoliński, Zastępca Dyrektora Biura Promocji i Informacji UM w Szczecinie.
Plany na 2012r. obejmują liczne lokalne kampanie, związane z wydarzeniami i akcjami oraz 2 kampanie ogólnopolskie, promujące „Sail Szczecin” oraz „Festiwal Fajerwerków”.
O poszczególnych planach będziemy szerzej informować w kolejnych artykułach.
Komentarze
7