24 grudnia urząd miasta będzie nieczynny. Mieszkańcy, którzy chcą jeszcze przed świętami załatwić sprawy związane np. z rejestracją pojazdu lub meldunkiem mogą skorzystać z wydłużonych godzin pracy urzędu w poniedziałek.

- Dzień wolny w Wigilię ustalono w zamian za 26 grudnia br.,  który w tym roku przypada w sobotę – informuje Tomasz Klek z biura prasowego UM, przypominając jednocześnie, że od listopada Biuro Obsługi Interesantów wydłużyło poniedziałkowe godziny pracy.

BOI jest wtedy czynne od godz. 7:30 do 18:00. 

- To program pilotażowy, który potrwa do końca stycznia 2016 r. Jeżeli wydłużone godziny pracy spotkają się z uznaniem wśród mieszkańców Szczecina, wówczas zostaną podjęte dalsze decyzje dotyczące wprowadzenia takich godzin pracy na stałe – zaznacza Klek.

W Wigilię natomiast będzie czynny Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego. Urzędnicy marszałka dostaną wolne tydzień później, w sylwestrowy czwartek, 31 grudnia.