Świętowanie trwa już od piątku 18 listopada, bo na 10. urodziny Outlet Park Szczecin przygotowano 10 dni wypełnionych atrakcjami. Szczególnie zapowiada się zwłaszcza najbliższy piątek i sobota (25-26 listopada), gdy jubileuszowe wydarzenia połączą się z największymi promocjami na zakończenie Black Week.
Zniżki, rabaty, prezenty, konkursy i nagrody – na to wszystko może liczyć każdy, kto w najbliższych dniach odwiedzi Outlet Park Szczecin przy ul. Struga.
W piątek i sobotę do wygrania będą najnowsze iPhone’y 14, bony na zakupy o wartości 1000 zł, 500 zł, 100 zł i 50 zł oraz wiele innych nagród. Łączna pula prezentów dla klientów Outlet Park Szczecin to aż 70 tys. zł.
Urodziny są tym bardziej atrakcyjne, że wypadają w Black Friday. Dzięki temu we wszystkich sklepach na klientów czekają niższe ceny i różnego rodzaju promocje.
– 10. urodziny Outlet Park Szczecin to okazja do wspólnego świętowania i doskonałej zabawy. W ten właśnie sposób chcemy podziękować naszym Klientom za wspólne lata – mówi Agnieszka Pilarska, dyrektor Outlet Park Szczecin.
Dzieje się dużo, a w niedzielę 27.listopada kolejny konkurs, tym razem na profilu FB Outlet Park Szczecin, bądźcie czujni
Jednym z głośniejszym wydarzeń podczas tegorocznych urodzin była wizyta przy ul. Struga popularnego youtubera – Blowka (w sobotę 19 listopada). Starsze i młodsze dzieci ustawiły się w długiej kolejce, by zrobić sobie z nim zdjęcie, wziąć autograf i chwilę porozmawiać.
Nie brakuje również wydarzeń społecznych. Outlet Park Szczecin kupił prace studentów Akademii Sztuki w Szczecinie, które od dziś można oglądać na artystycznej wystawie.
W niedziele będzie można wygrać bilety do kina.
„Miejsce, w którym można nie tylko zrobić zakupy, ale także przyjemnie spędzić czas”
Outlet Park Szczecin to bowiem nie tylko 120 sklepów z produktami tańszymi o kilkadziesiąt procent niż w regularnych punktach, ale także 7-salowe kino Helios. Cały kompleks otwarto w listopadzie 2012 roku. Nowe centrum wyprzedażowe szybko zdobyło dużą popularność i było w kolejnych latach rozbudowywane.
– Przez 10 lat udało nam się stworzyć miejsce, w którym można nie tylko zrobić zakupy w zawsze niższych cenach, ale także przyjemnie spędzić czas, odpocząć, smacznie zjeść i spotkać się w gronie najbliższych. Nieustannie zmieniamy się dla naszych Klientów i poszerzamy ofertę tak, by sprostać ich oczekiwaniom – mówi Aleksandra Makowska, manager ds. marketingu.
Operatorem Outlet Park Szczecin jest EPP Property Management, największy zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Specjaliści z tej firmy sprawują obecnie pieczę nad 29 obiektami handlowymi i 6 kompleksami biurowymi.
Więcej informacji na: https://outletpark.eu/.
Komentarze
0