Konkurs „Twój biznes pod banderą sukcesu” to szansa dla przedsiębiorców na promocję swojej firmy i zdobycie nagród. Ważny będzie głos mieszkańców, którzy na unikalnej giełdzie będą mogli pobawić się, inwestując otrzymaną pulę wirtualnej waluty w wirtualne akcje swoich faworytów.
Organizatorem konkursu jest Województwo Zachodniopomorskie. Jest on częścią kampanii „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”, która ma pokazać nasz region jako atrakcyjne miejsce dla przedsiębiorców i potencjalnych inwestorów.
- Inaugurujemy dziś kampanię inną niż wszystkie – zaplanowaną tak, by zaprezentować i wyróżnić przedsiębiorców budujących swój sukces na Pomorzu Zachodnim i będących inspiracją dla tych, którzy szukają tu jeszcze swojej szansy. Sukces jest zaraźliwy. Chcemy nim zarazić kolejnych przedsiębiorców – mówił marszałek Olgierd Geblewicz.
Miesiąc na opowiedzenie swojej historii
W konkursie „Twój biznes pod banderą sukcesu” mogą wziąć udział właściciele mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Do 9 września trzeba wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.biznes.wzp.pl. Opowiedzieć za jego pośrednictwem historię swojej firmy, nie ograniczając się do suchych liczb.
- Nie interesują nas wyniki finansowe. Chcemy poznać historie, idee i pomysły stojące za powstaniem każdego przedsiębiorstwa – podkreślał Krzysztof Barczyk, dyrektor gabinetu marszałka.
Promocja i wirtualna giełda
Do drugiego etapu przejdzie 30 laureatów. Z ich udziałem nakręcone zostaną spoty reklamowe, które od 23 października prezentowane będą w internecie. Filmiki, a dzięki nim firmy, promowane będą w serwisach YouTube, Ipla.pl i Tvn.pl. Przewidziana jest również kampania odsłonowa w Onet.pl i Wp.pl oraz działania w mediach społecznościowych. W promocję ma zostać zaangażowanych 6 influencerów.
W listopadzie rozpocznie się najciekawsza część konkursu, w której wziąć udział będą mogli wszyscy mieszkańcy regionu. Na stronie internetowej konkursu uruchomiony zostanie dedykowany system o oryginalnej mechanice gry w konwencji giełdy. Uczestnicy głosowania otrzymają pulę wirtualnej waluty, która będą mogli zainwestować w wirtualne akcje swoich faworytów.
W ten sposób wyłonionych zostanie sześciu zwycięzców. Poza głosami mieszkańców, udział w ich wyborze będzie miała również kapituła konkursowa złożona z zachodniopomorskich przedsiębiorców, którzy już odnieśli sukces. W jej skład wchodzą: Laura Hołowacz (CSL Internationale Spedition), Zbigniew Nagay (Radex) i Sławomir Czumak (Backer OBR).
Miliony wyświetleń
Galę finałową zaplanowano na 11 grudnia. Każdy ze zwycięzców otrzyma voucher o wartości 10 tys. zł. Nagrody – tablety - przewidziano także dla uczestników głosowania i dla jednego nominującego, który najlepiej uzasadni swoje wskazanie (każdy bowiem może zgłosić do udziału dowolnego przedsiębiorcę).
Budżet całej kampanii to 5,3 mln zł. W jej ramach wyprodukowanych zostanie 57 materiałów filmowych, które powinny łącznie uzyskać blisko 30 mln wyświetleń na Facebooku. Szacuje się, że materiały kampanii zobaczy na YouTube 1,4 mln osób.
Komentarze
2