19 propozycji zgłoszono do miejskiego konkursu na unikalną i kreatywną pamiątkę promującą Szczecin. Dziś poznaliśmy zwycięski projekt. To szczecińska gra w kółko i krzyżyk.
Koszt produkcji jednej sztuki gadżetu został określony przez pomysłodawców na 15 zł. Cena, za którą będzie można nabyć grę, będzie nieznacznie wyższa. Gadżet trafi do sprzedaży w pierwszej połowie czerwca. Grę będzie można kupić w miejskich Centrach Informacji Turystycznej.
- Komisja konkursowa doceniła w propozycji szczecińskiej firmy Dekostall spójność projektu z wizją miasta, estetykę wykonania, użyteczność i kreatywność – wymienia Tomasz Owsik-Kozłowski z Żeglugi Szczecińskiej. - Projekt zdobył łącznie 205 na 210 możliwych do uzyskania punktów. Co ciekawe drugi w kolejności pomysł zdobył tylko jeden punkt mniej. Był nim ekologiczny szkicownik, którego przednia i tylna okładka zrobiona była z jednego kawałka drewna wyginającego się dzięki specjalnym nacięciom. Niewykluczone, że ten pomysł uda się – już poza konkursem – także wprowadzić do sprzedaży – dodaje.
autor: NIUS, szkicownik
Pozostałe projekty uzyskały od 79 do 171 punktów. Znalazły się wśród nich m.in. zakładki do książek, kartki 3D, otwieracze do butelek, bawełniane torby i plecaki, organizery na dokumenty, pierniki, filcowe podkładki, bidony, drewniane pocztówki magnetyczne, sadzonka róży i… szczecińska atmosfera w puszce. Jeden pomysł został zdyskwalifikowany z powodu niespełnienia wymogów formalnych (niedostarczenie prototypu gadżetu).
autor: Jakub Bąk, plecak bawełniany
autor: Fanaberia Stolarska, tablica kredowa
autor: Dekostall, organizery
autor: Jakub Strugielski, otwieracz
autor: Fanaberia Stolarska, tablica kredowa
autor: Dekostall, organizery
autor: Jakub Strugielski, otwieracz
autor: Marek Powiecka, Atmosfera Szczecińska
autor: 3D card, kartka 3D
autor: 3D card, kartka 3D
autor: Paulina Doruch, pierniki
autor: Bidonex, bidony
autor: Jerzy Pogoda, kostka reklamowa
autor: P. Lewandowscy, zakładki książkowe
autor: Monokromo, zakładki
autor: Monokromo, podkładki filcowe
autor: NIUS, pocztówka magnetyczna
Organizatorem konkursu na nowy miejski gadżet jest Żegluga Szczecińska. Wyboru dokonała komisja konkursowa, w skład której weszli pracownicy Żeglugi Szczecińskiej i Urzędu Miasta Szczecin odpowiedzialni za promocję i realizację zadań o charakterze turystycznym. Kolejnym krokiem będzie zawarcie z autorem najlepszej pracy konkursowej umowy na dostawę 2 tys. sztuk gadżetów promocyjnych na warunkach określonych w odrębnej umowie.
Komentarze
11