Na pierwszy rzut oka koszulka jak koszulka. Ale plan jest inny, ta przestrzeń między ramionami, między głową, a... ma być miejscem wyrażania własnych opinii, kreowania wizerunku i nieszablonowego myślenia. Poznaj „Z Rękawa”.

 

„Z Rękawa” jest nowym projektem młodych i ambitnych ludzi ze Szczecina. Pomysł na tę markę powstał dość spontanicznie, jak większość zdarzeń w ich życiu. Był to efekt burzy mózgów podczas jednej z wielu rozmów w której doszli do wniosku, że branża odzieżowa nie jest wykorzystana w stu procentach. Wtedy trafili na trop znajomej artystki Magdy, która idealnie trafiła swoimi pomysłami w ich gusta. Już po pierwszym spotkaniu wiedzieli, że chcą tego samego – trafić do odbiorcy niekonwencjonalnym pomysłem.

Chcielibyśmy aby „Z Rękawa” było czymś więcej niż marką odzieżową. Planujemy stworzyć miejsce wyrażania własnych opinii, kreowania wizerunku i nieszablonowego myślenia. Chcemy pokazać młodym ludziom, że wszystko jest możliwe – trzeba tylko bardzo chcieć. Jednak jako młoda marka, zaczynamy od metody małych kroków i wierzymy, że nasze pomysły i plany pozwolą rozwijać się wszystkim, którzy mają pasje. - przekonują twórcy nowej szczecińskiej marki.

Zespół „Z Rękawa” składa się z Szymona Dobosza, Magdaleny Kapinos i Kacpra Skoczylasa. Ich głównym produktem są koszulki, dzięki, którym chcą trafić do jak największej grupy docelowej poprzez nieszablonowe podejście i otwarte na sugestie umysły. W przyszłości planują poszerzyć swój zakres działania o inne elementy odzieży.

Chcemy trafić do wszystkich ludzi, którzy myślą niestandardowo i szukają czegoś więcej niż dają „sieciówki”. Na chwilę obecną naszym celem jest zdobycie zaufania odbiorców, dzięki czemu otrzymamy możliwości dalszego rozwoju. Wierzymy, że dzięki temu będziemy w stanie Wam pokazać co ciekawego można wyciągnąć z rękawa. - dodają.

Więcej informacji nt. marki „Z Rękawa” można znaleźć na ich oficjalnym profilu Facebooka.