Sprawy załatwiane szybciej i efektywniej, lepszy dojazd z prawobrzeża Szczecina – to część udogodnień, jakie odczują klienci Szczecińskiej Energetyki Cieplnej, czytamy w przesłanym przez SEC komunikacie prasowym. Od poniedziałku SEC funkcjonuje bowiem w nowym miejscu.

23 marca Szczecińska Energetyka Cieplna swoje dotychczasowe siedziby przy ulicach Dembowskiego, Wielkopolskiej i Podgórnej zamieniła na jedną, w biurowcu Lastadia Office przy ul. Zbożowej 4 w Szczecinie.

Do nowej lokalizacji SEC można dojechać komunikacją miejską, wysiadając na przystanku Wyszyńskiego i przechodząc przez Most Długi, a także samochodem. Dla zmotoryzowanych - udostępniony jest parking przy biurowcu.

Do siedziby SEC wchodzi się głównym wejściem „B”. Biuro Obsługi Klienta znajduje się na parterze, we frontowej części biurowca, pozostałe działy Szczecińskiej Energetyki Cieplnej są zlokalizowane na 5 piętrze.

Zmianie uległy numery telefonów. Z Biurem Obsługi Klienta można się kontaktować za pomocą nr tel. +48 91 450 99 99 lub e-mail: bok@sec.com.pl – od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-17:00, z pozostałymi działami przez centralę +48 91 450 97 00 w godz. 07:30-15:30. Pogotowie ciepłownicze, niezmiennie i całodobowo - numer alarmowy 993.

Przez najbliższe kilka tygodni w byłych lokalizacjach Szczecińskiej Energetyki Cieplnej przy ulicach Dembowskiego, Wielkopolskiej i Podgórnej - widnieć będą informacje o zmianie siedziby oraz mapka dojazdu do nowej siedziby.