Rozpoczęła się kampania promocyjna zapowiadająca największe w tym roku wydarzenie w naszym mieście – finał regat wielkich żaglowców.

 

O drugiej wizycie żeglarzy z całego świata w Szczecinie usłyszy nie tylko Polska, ale także cała Europa. Wielkopowierzchniowe siatki w największych polskich miastach, spoty w multipleksach i na kanale Discovery Channel, które obejrzą widzowie z kilkudziesięciu europejskich krajów, udział w największych europejskich targach turystycznych ITB w Berlinie oraz reklamy w prasie, telewizji i Internecie. W ciągu najbliższych miesięcy naprawdę trudno będzie nie natknąć się na informacje, że w Szczecinie na początku sierpnia po prostu trzeba być.

Wielkopowierzchniowe siatki informujące o Tall Ships Races pojawiły się w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu – ich łączna powierzchnia wynosi ponad kilometr kwadratowy!

The Tall Ships Races 2013 obecne będą także w multipleksach sieci „Helios” (Szczecin, Katowice, Wrocław) i „Multikino” (Warszawa, Poznań, Szczecin, Kraków, Wrocław), gdzie wyświetlane będą 30-sekundowe spoty nie tylko przed projekcjami filmowymi, ale także na szeregu mniejszych nośnikach w halach i przy kasach kin. Cel znowu ten sam – przypomnieć o sobie i zaprosić do Szczecina. Także reklamy w prasie, Internecie i telewizji zbudują atmosferę przed sierpniowym zlotem.

Aby wypromować Szczecin poza granicami kraju zadecydowano o emisji 30-sekundowych reklam w Discovery Channel w całej Europie (Wielka Brytania, Irlandia, Belgia, Holandia, Francja, Hiszpania, Portugalia, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Szwecja, Norwegia, Dania, Finlandia, Estonia, Łotwa, Litwa, Czechy, Słowacja, Bośnia, Chorwacja, Macedonia, Grecja, Cypr, Białoruś, Mołdawia, Albania, Malta, Czarnogóra), ale także poza jej granicami (Kazachstan, Kirgistan, Gruzja, Armenia i Azerbejdżan). Łącznie wyświetlonych zostanie 1041 spotów.

Zostań fanem regat

Ruszył także oficjalny profil wydarzenia na portalu społecznościowym Facebook. W ciągu krótkiego czasu zdobył niemal 4 tysiące fanów, z których wielu wspomina poprzedni zlot i zapewnia o ponownej wizycie w naszym mieście. Najważniejsze informacje z żeglarskiego świata można śledzić na stronie www.tallships.szczecin.eu

Na portalu Youtube powstał także oficjalny kanał regat, na którym można zobaczyć filmy promocyjne oraz inne materiały związane z tegorocznym zlotem.