5 000 mkw. - o niemal tyle ma się zwiększyć powierzchnia centrum outletowego na prawobrzeżu. Prace mają się zakończyć w IV kwartale bieżącego roku.

W rozbudowanej części znajdziemy m.in. takie marki jak Diverse, CCC, HEBE i Simple.

Chcemy się skoncentrować na modzie damskiej, dlatego prowadzimy zaawansowane rozmowy z takimi markami, jak m.in. Monnari, Gerry Weber, Molton, Bialcon, Volcano. Finalizujemy rozmowy z dużym sieciowym najemcą, który zainteresowany jest powierzchnią 600 mkw. Obserwujemy duże zainteresowanie firm, które znają bardzo dobre wyniki I fazy tego projektu - mówi Michał Banasik, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Po zakończeniu realizacji II etapu, Outlet Park Szczecin będzie dysponował łącznie 21 300 mkw. powierzchni handlowej (dla porównania Kaska ma 43 tys. mkw powierzchni sprzedażowej). W centrum odnajdziemy 100 sklepów. Po oddaniu pierwszej części projektu przedstawiciele inwestora zapowiadali, że realizacja drugiego etapu będzie uzależniona od powodzenia centrum.

Obiekt w ubiegłym roku odwiedziło blisko 2,5 mln osób, co dało 4 miejsce w Polsce. To bardzo dobry wynik, zważywszy, że jak na razie jest to najmniejszy outlet w kraju. I etap naszej inwestycja ma niespełna 17 000 mkw., podczas gdy średnia wielkość projektów outletowych w kraju to 20 000 mkw. - mówi Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Na dniach ruszą prace związane z budową II etapu. Wykonawcą stanu surowego inwestycji jest firma Eresco, a inwestycja zostanie zakończona w IV kwartale 2015 roku.

Outlet Park Szczecin znajduje się na prawobrzeżu, przy ul. Struga. Obiekt został otwarty 7 listopada 2012 roku. W centrum oprócz sklepów znajdziemy 7-salowe kino Helios.

 

A tak wyglądało otwarcie: