Dla kuriera, cukiernika, budowlańca, pomocy drogowej, a nawet osoby pragnącej przewozić zwierzęta. Z chłodnią, ogrzewaniem, dodatkowym zasilaniem lub indywidualną zabudową projektowaną na wymiar i wedle potrzeb, z elektryczną jednostką napędową oraz klasycznym, spalinowym silnikiem. Dostępne w świetnej ofercie finansowej i na prawo jazdy kategorii B. Gama samochodów dostawczych Renault to prawdziwie kompleksowa odpowiedź na potrzeby każdego biznesu: zarówno małego, z tylko jednym pojazdem, jak i tego na znacznie większą skalę, z całą flotą aut.

Dla większych potrzeb – Master, nieco mniejszych – Kangoo, Express VAN lub Trafic

Jednym z podstawowych wymogów dla klienta szukającego auta mającego zapewnić transport w firmie, jest jego odpowiednia ładowność. W Renault najmniejszy jest dość kompaktowy, ale wciąż całkiem pojemny Express VAN. Kolejne w hierarchii melduje się kultowe Kangoo VAN, a dalej jest doskonale znany Trafic oraz uwielbiany Master. Na bazie tego ostatniego modelu bardzo często powstają w Renault indywidualne zabudowy, gdzie zarówno osprzęt, jak i rozwiązania wewnątrz można dostosować wedle własnego upodobania.

— Klient, który odwiedza nasz salon, zawsze jasno określa, jakie ma podstawowe potrzeby. Naszą rolą jest doradzenie i zaproponowanie ciekawych rozwiązań, które potem ułatwią mu pracę – mówi Jacek Wojciechowski, specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych i modyfikowanych w Renault Polmotor Szczecin. — Przykładowo, jeśli zawita do nas klient biznesowy informując „przychodzę po Mastera”, to ja mogę powiedzieć „proszę bardzo, takie auto stoi na placu i jest do wzięcia”. Jednak to tak nie działa. Jeżeli klient przychodzi po Renault Master, to my się pytamy: „Czym się pan zajmuje?”. Musimy wiedzieć, czy są to usługi budowlane, kurierskie, transport artykułów spożywczych lub inna branża. Na tej podstawie możemy dopiero zaproponować właściwy, skrojony na miarę model, zawierający np. izotermę, chłodnię, odpowiednio zabudowane wnętrze pod narzędzia, windę, sypialnię, czy regulowany dach — wymienia.

W tym miejscu rysuje się jedna z wielu przewag zakupu nowego auta do firmy: jest to możliwość dowolnego wyboru wyposażenia. Nie tylko indywidualnych zabudów, ale również tego, które znamy z aut rodzinnych lub miejskich, czyli kamer cofania, czujników czy ekranów multimedialnych. Rozwiązania związane z komfortem również są w gamie Renault stosowane w szerokim zakresie i łatwo dostępne podczas pierwszej konfiguracji.

W tym segmencie Renault nie ma sobie równych. Jest numerem 1 w Polsce!

Renault bardzo aktywnie bada opinie klientów, śledzi rynek i stale dostosowuje swoją ofertę. Szczególny nacisk jest kładziony nie tylko na obsługę klienta w trakcie procesu zakupowego, ale też na dalszym etapie, podczas kontrolnych wizyt serwisowych i zdecydowanie rzadszych – naprawczych. Dzięki dbałości o odbiorcę końcowego – zarówno indywidualnego, jak i nastawionego na zakupy flotowe – Renault zyskał miano numeru jeden w Polsce w segmencie aut dostawczych i jest niekwestionowanym liderem sprzedaży. Przedstawiciel każdej branży może do Renault przyjść i poprosić o indywidualną ofertę, a nawet najbardziej wymyślna zabudowa (oczywiście w granicach norm związanych z homologacją) będzie na podstawie takiego zapotrzebowania opracowana. Jednocześnie warta uwagi jest cena za oferowane pojazdy, gdzie najważniejszym wyznacznikiem jest zachowanie jej atrakcyjności w zestawieniu z oferowaną jakością.

„Renault jest wyjątkowe, bo ma swój własny bank. Dzięki temu oferta finansowania jest bogata w różne produkty, a przy tym niesamowicie atrakcyjna pod względem kosztów”

— Na dzień dzisiejszy można kupić Renault np. w leasingu od 101%. Oczywiście formę finansowania dobieramy zawsze do potrzeb klienta, i poświęcamy temu równie dużo uwagi, co wyborom dotyczącym wyposażenia lub zabudowy. Bardzo częstym przypadkiem jest sytuacja, w której kontrahent informuje nas, że za samochód nie chce przekroczyć, powiedzmy 2000 netto miesięcznej raty. Wtedy tak komponujemy całość, ustalając wpłatę własną, wykup oraz wyposażenie auta, aby tym wymogom sprostać – informuje Jacek Wojciechowski.

— Inną kwestią są różnego rodzaju rabaty, ponieważ Renault aktywnie premiuje osoby korzystające z banku RCI, czyli bankowości prowadzonej pod marką własną. Można liczyć np. nie tylko na upust w cenie auta, ale również ubezpieczenie komunikacyjne w atrakcyjnej kwocie. Oprócz tego wprowadzane są rabaty dla wielu grup zawodowych, np. przedsiębiorcy z kodem PKD „transport towarów” mogą liczyć na indywidualną ofertę. Ciekawostką są też zniżki na Renault Trafic z zabudową do przewozu osób z niepełnosprawnością — wymienia.

Z tym, jak wygląda cała gama samochodów dostawczych marki Renault, jakie są oferowane opcje rozbudowy, ładowności i jednostki napędowe, można zapoznać się na stronie: https://dlabiznesu.renault.pl/samochody-dostawcze.html

Jednak najwięcej korzyści zarówno dla małego przedsiębiorcy, jak i osób szukających rozwiązań flotowych, można znaleźć bezpośrednio w salonach. To nie tylko możliwość obejrzenia aut na żywo, ale też przede wszystkim odbycia pełnej konsultacji ze specjalistami. W tym celu warto odwiedzić szczeciński salon:

Renault Szczecin – Polmotor

Andrzeja Struga 71

poniedziałek – piątek: 08:00 – 18:00

sobota: 08:00 – 14:00

Zapraszamy!