W listopadzie 2012 roku ogłoszono przetarg na dzierżawę pawilonu przy pl. Żołnierza, spośród czterech ofert wybrano jedną. Teraz zostanie przedstawiona ona Naradzie Prezydenta Miasta z Zastępcami Prezydenta, Skarbnikiem Miasta i Sekretarzem Miasta.

Do przetargu ogłoszonego w listopadzie 2012 roku stanęły cztery instytucje: Stowarzyszenie Make it Funky Production – Szczecin, Klub 13 Muz – Szczecin, Grupa Wydawców Regionalnych Grzegorz Czarnecki, Danuta Kaczanowska i Andrzej Łazowski, Mas sp. z o.o. Szczecin. Ostatnia z wymienionych została wybrana przez komisję konkursową działająca przy Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w skład której wchodzili również przedstawiciele Urzędu Miasta.

Konkurs zakładał przedstawienie autorskiej koncepcji funkcjonowania obiektu wraz z terenem sąsiadującym z uwzględnieniem realizacji funkcji turystycznych, kulturalnych, gastronomicznych itp. oraz współpracy z jednostkami Gminy Miasto Szczecin, instytucjami kultury, Centrum Informacji Turystycznej, partnerami komercyjnymi i stowarzyszeniami.

Komisja konkursowa wybrała ofertę firmy MAS Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Zakładowej 1 już w styczniu 2013 roku. Jednak to czy oferta zostanie zaakceptowana ostatecznie zależy od decyzji kolegium prezydenckiego, które zbierze się dopiero, gdy prezydent Piotr Krzystek powróci z urlopu.