Aby zaistnieć w danej branży, trzeba postawić na skuteczne formy reklamowe, które trafią do większej części społeczeństwa. Właściciele biznesów internetowych mają aktualnie do wyboru dwie opcje promowania: pozycjonowanie lub kampanie Google Ads. Marketing za pośrednictwem tych dwóch rozwiązań odbywa się w różnorodny sposób. Te dwie usługi mogą się również wzajemnie uzupełniać, zwiększając tym samym szanse na uzyskanie pozytywnych rezultatów w kategorii widoczności w wyszukiwarce.
SEO oraz Google Ads wypromują Twój e-biznes. Sprawdź różnice między usługami
AdWords to najprostszy sposób promocji. Inwestując w tego typu reklamę, masz pewność, że Twoja witryna internetowa pojawi się na samym początku strony wyszukiwarki. Promowanie danego produktu lub indywidualnej podstrony jest możliwe za pośrednictwem selekcji i personalizacji. Pozycjonowanie to kompleksowy proces, w którym reklamuje się cały portal internetowy, natomiast w przypadku kampanii Google Ads rozgranicza się poszczególne kategorie ze strony. Oprócz tego, strategie AdWords działają natychmiastowo w przeciwieństwie do procesu pozycjonowania. Dodatkowo, zapewniają szybką, skuteczną, lecz lapidarną formę promocji. Pozycjonowanie z kolei jest długofalowym działaniem, gwarantującym trwałą i solidną lokatę w wyszukiwarce. Te różnice między dwoma opcjami marketingu wcale się nie wykluczają. Wręcz przeciwnie! Połączenie pozycjonowania oraz kampanii Google Ads stanowi kompleksową strategię, która doprowadzi każde przedsiębiorstwo online na szczyt Google.
Zalety obu form promocji. Zobacz, co zyskasz dzięki kampanii Google Ads oraz pozycjonowaniu
Aby uzyskać najlepsze efekty marketingowe, należy zestawić ze sobą kampanię AdWords oraz pozycjonowanie strony. Wspólnym celem tych dwóch usług jest zwiększenie zasięgów strony, co finalnie ma doprowadzić do wzrostu zysków ze sprzedaży. Duet pt. pozycjonowanie i Google Ads umożliwi:
-
zwiększenie widoczności Twojej witryny w wyszukiwarce
-
dotarcie do odpowiedniego targetu na portalach, blogach, forach, social mediach
-
wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Ta kompleksowa forma reklamy wpłynie także na wzrost zaufania potencjalnych klientów oraz stałych konsumentów do Twojej marki. W przypadku zakładania biznesu online, opłaca się przeznaczyć chociaż niewielką część budżetu na kampanie marketingowe. Reklama jest dźwignią handlu, warto o tym pamiętać podczas stawiania pierwszych kroków w e-commerce. Kompleks: pozycjonowanie stron oraz Google Ads to komfortowe rozwiązanie dla każdej strony, niezależnie od znajdującego się w niej asortymentu. Im szybciej zaczniesz działania promocyjne, tym wcześniej uzyskasz pożądane efekty!
Komentarze
1