Portal wSzczecnie.pl, dotąd głównie kojarzony z treściami rozrywkowo-kulturalnymi, zmienił 4 maja charakter na regionalne medium, opisujące życie miasta we wszystkich jego sferach.
Poza merytorycznymi zmianami będą również te wizualne. To przede wszystkim, nowe logo, które uwzględnia jeden z największych symboli miasta – szczecińskiego Gryfa. Zmienia się też design i kolorystyka, dopasowana do nowego charakteru wSzczecinie.pl. Każda osoba, która odwiedzi portal będzie mile zaskoczona funkcjonalnością opartą na intuicyjnej nawigacji.
Logo oraz design z wysokim webusability nowego wSzczecnie.pl zaprojektowała firma Muso.pl, pracująca m.in. dla Nike, Uniwersytetu Szczecińskiego czy PEKAO Open.
„Miasto w Twoim zasięgu”- to hasło portalu. Naszym celem jest pisanie o wydarzeniach mniej i bardziej ważnych, aby każdy znalazł informację, której poszukuje. W naszym przekonaniu Szczecin, który chce się stać silną, europejską metropolią, potrzebuje równie silnego, wiarygodnego i opiniotwórczego medium. Właśnie do tego będziemy dążyć – mówi Wojciech Wirwicki, redaktor naczelny portalu wSzczecinie.pl.
Komentarze
0