Już w ten czwartek Wielkie Otwarcie salonu NEONET w nowej odsłonie. Elektromarket zaprasza 27 sierpnia do Retail Park Mieszka. Punktualnie o 9:00 rozpocznie się „Wyścig po kasę” – specjalna akcja promocyjna, w ramach której aż 150 klientów, po dokonaniu zakupów, otrzyma bon rabatowy o wartości 50 złotych.
Nowy sklep NEONET to przede wszystkim możliwość dokonania komfortowych zakupów elektroniki użytkowej dla wszystkich mieszkańców Szczecina i okolic. Salon, zlokalizowany przy ulicy Mieszka I 66, umiejscowiony jest w nowoczesnym budynku oddanej kilka miesięcy temu do użytku galerii, a w jego sąsiedztwie znajduje się przestronny parking. Obiekt stanowi doskonały punkt nie tylko dla wszystkich tych, którzy chcieliby dokonać zakupów stacjonarnie, ale też odebrać produkt zamówiony przez internet za pośrednictwem strony www.neonet.pl.
W dniu otwarcia na 150 pierwszych klientów czekać będą bony uprawniające do zniżki na kolejne zakupy o wartości co najmniej 150 złotych. Wsparciem dla kupujących niezmiennie będą profesjonalni doradcy, którzy każdemu pomogą dobrać produkt dostosowany do jego oczekiwań i sprawią, że zakupy w NEONET staną się czystą przyjemnością. Pracownicy sieci będą dbać również o to, by zakupy przebiegały przy zachowaniu maksymalnych środków bezpieczeństwa.
– Zakupy w NEONET są bezpieczne. Nasi pracownicy zatroszczą się o to, by każdy odwiedzający miał na sobie maseczkę. W czasie Wielkiego Otwarcia dla zapominalskich przygotowaliśmy maseczki, które będziemy rozdawać przy wejściu. Poprosimy też, przed wizytą w sklepie, o skorzystanie z automatycznych dozowników płynu do dezynfekcji. Przestrzegamy zasad dystansu, stąd między innymi specjalne strefy dla klientów oczekujących w kolejce. Zakupy w NEONET można robić również on-line, co jest wygodną alternatywą dla wielu kupujących. Zamówienie towaru ze strony www.neonet.pl jest bardzo łatwe. Zakupiony w sieci produkt można odebrać w salonie bądź wybrać opcję z dostawą do domu i montażem – mówi Adam Maciejewski, Dyrektor Regionu NEONET.
Sieć apeluje, by w czasie wizyty w sklepie klienci pamiętali o zachowaniu minimum 1,5 metra odległości od innych oraz, w miarę możliwości, wybierali płatności bezgotówkowe.
Komentarze
0Dodawanie komentarzy pod tym artykułem zostało zablokowane.